Wij maar liefst 14

chocolade letters in huis hebben

was net ff aan hetbreken denk als op tafel staat dan pak je sneller dan dat het in de kast ligt,dus pakte de doosjes en begon te tellen

eerst 12 dacht pfffffffff zoveel,en toen riep kaitlyn mij en ziet wat onder de salon tafel liggen en ja hoor nog 2 van hans

en ik ben al niet zo snoeper,dus met pasen verstop ik geen eieren maar choco letters

Bianca,Dylan & Kaitlyn

hahahhahahaha 14… niet normaal die sinterklaas van jullie…

groetjes Kim, mama van

en

Hahaha 14 is veel zeg
Misschien kan je ze smelte en er kerstballen van maken hahaha

Groetjes van Heleen mama van Robin en Justin

het begon allemaal voor dat de sint kwam

eerst kregen de jongens van me moeder gewoon samen gekocht,maarja ze nemen een stukje en de rest verdwijnt in de kast…

dan zetten ze schoen bij me moeder wat doet ze erin juist allebei een choco letter.

wat had ik nog 2 choco m&m letters voor de schoen

dan komt hans thuis zo hele grote van droste,2 dagen later ik ook van me werk zo grote droste choco dus zitten we nu op 8 hahaha

dan is het sinterklaas 2 kapot gebroken en tussen de pepernoten gedaan.

dus hebben we er nog 6 in de kast

ik doe altijd met sint iedereen een letter dus er komen er weer 4 bij,heb je er 10 en toen kwamen er nog meer uit de zak,want me broer dacht dat hij de enige was die het deed dus weer 4

gevolg 14 letters

en nu na dit tikken word ik kots misselijk aan het idee hoe dat op moet en dat we er gewoon aso 16 hadden hier

Bianca,Dylan & Kaitlyn

Jeeeetje nou ik zo er chocolademelk van maken hahahaah

Tries

Whahahahhahahahhahahahaha!!!
Nou, je mag wel op de houdbaarheidsdatum gaan kijken.
Kan je zien binnen hoeveel tijd je ze op moet hebben

Groetjes Bianca, mamma van [url=“http://www.stephanveenhuizen.kleutersite.nl/”] Stephan /url en Kaya (19-11-2005)

en ik heb er helemaal geen 1 gehad dit jaar
Ik moet volgend jaar toch wat liever zijn, wie weet slaat hij dan niet mijn huisje over

Groetjes Marianne Mama Van Ruben.

hahahahaha jij weet wat je te doen hebt de eerste dagen!! nou smakelijk hoor!!!

liefs jessica, &

Je kunt er in ieder geval chocola van maken!!
Anders wil Shakira je wel helpen met het opeten, die lust er ook wel een paar

Een knuffel van een trotse vader!!
Papa van Shakira (24-12-2002)

en Fajah (17-11-2004)

nou de sint heeft zich echt wel een beetje vergist he ,dat wordt chocoletters eten met de kerst hihihiihihih

groetjes marielle mama van
10-10-01

Smelten en over de cake gieten op laten drogen en mjam mjam

Groetjes Nathalie & Co

goed zo nathalie dat ga ik ook doen het weekend
een choco cake maken…

maar jullie lachen wel maar heb van de meeste de adressen he pas op stuur ze zo op ben ik er van af

Bianca,Dylan & Kaitlyn

oeps ik ben heel stil opeens whahahaha!

Straks zit ik ermee te kijken

Hier hebben ze braaf 2 elk 1 dus

Ik had 1 gekregen op m’n werk, maar die is weg, wie zou dat gedaabn hebben… Arno dus }

Groetjes Nathalie & Co

dan wel de echte chocola bianca van verkade hihihihihihiihihi

10-10-01

nee droste ,vind verkade niet lekker zit vind ik dan hoor een scherpe na smaak aan

Bianca,Dylan & Kaitlyn

gelukkig smaken verschillen .ik heb eerlijk gezegt droste nooit geproeft .ja ik heb vroeger bij verkade gewerkt en daar hadden ze delicaten van ah en verkade .dus ja vandaar .ben niet voor niks een verkadekoekie zo noemen ze zaandammers ,ja we zitten hier rondom in de cacao fabrieken .in de zaanstreek

10-10-01

ja gelukkig wel anders word het zo saai hhahaha

die van jamin zijn ook lekker,maar ik houd trouwens alleen van wit chocola lust wel melk maar me voorkeur is echt wit jammiee

Bianca,Dylan & Kaitlyn

hihihihihi melk en ook melk met hazelnoot mmmmmmmmmm

10-10-01