dus op vakantie gaan drukke week gehad hele huis opgeknapt, zijn er nu dus echt aan toe… meiden hopelijk tot over een week
Gr Tries
Liefs Tries
dus op vakantie gaan drukke week gehad hele huis opgeknapt, zijn er nu dus echt aan toe… meiden hopelijk tot over een week
Gr Tries
Liefs Tries
O mega, mega veel plezier en ga maar lekker gauw. Tot volgende week !
Groetjesmama van Evianne 03-04-2003
Heerlijk Tries!
Waar ga je naar toe als ik vragen mag? Ook Mallorca (toevallig?) (geintje!!)
Heel veel plezier in ieder geval!
Liefs, mamma van Stephan
P.S. Jemig zeg, wat zal het hier rustig worden aankomende week. Iedereen opeens de vakantie kriebels…
Nu gaat het snel hè Tries, morgen al! Heerlijk hoor!
Enne…vertel je pas achteraf waar je geweest bent? (is wel zo “veilig” hoor, voor je het weet gaan we allemaal naar jouw vakantieplekje, haha! Net als de Ikkebenners die naar Mallorca gaan )
Zeg, wie blijft er nou eigenlijk nog over volgende week? Volgens mij gaan er nu een stuk of 4 / 5 ikkebenners op vakantie in dezelfde periode…
Nou ja, in ieder geval heeeeeeeeeeeeeeeeeel veeeeeeeeeeeeeeel plezier allemaal!!!
Groetjes, mamma van Stephan
Ikke blijf lekker hier, maar wens wel iedereen die nog op vakantie gaat mega mega veel plezier en heeeeeel tof weer !
Groetjesmama van Evianne 03-04-2003
Ben er nog ff… we gaan gewoon midweekje naar centerparks meerdal…
volgend jaar gaan we echt weg hhhaahah
Tries
Liefs Tries
Oooh, da’s toch “gewoon” heeeeeel erg lekker!!! Een midweek naar Center Parcs!!!
Wij hebben het (zoals je wel weet misschien) ook weleens gedaan en je bent er toch écht even helemaal uit (zo ervaar ik het tenminste).
Nogmaals veel plezier!
Groetjes, mamma van Stephan