Wij internet thuis hebben!

Ja het heeft een tijd geduurt maar het is er hoor! Internet in mijn huis! Ik had natuurlijk al internet op mijn werk, maar thuis nog niet! Nu dus wel, het is ni=og niet erg stabiel, en ideaal, verbinding verbreekt soms vooral met messenger, maar goed! Het begint ergens op te lijken!

Top! Nu raak je nóg meer verslaafd aan ikkeben !

Mamma van:
Anna geboren op 2 juli 2007
Nora geboren op 4 juni 2009

he toppie, hoeven we je niet te missen!

groetjes Kim, mama van Sofie,Victor ,Alexander & Emily!!

“Opvoeden is een kind te helpen worden wat het is”

Fijn!

Groetjes,
M

Lilypie Third Birthday tickers

he goed he. Weet je wat ik zo mooi vind, dat de dingen die hier zo normaal zijn, jij helemaal blij van wordt omdat het bij jullie niet normaal is zoals een wasmachine en internet thuis.

Groetjes,

Michèle

@ michele, ja dat is waar! snap je wel hoor! In Nederland is het toch anders, en dat weet ik ook hoor! Hier is het allemaal wat minder, maar moet zeggen dat het me soms ook goed doet, om niet zoveel te hebben! Dus het heeft ook echt wel voordelen!

Oh maar dat snap ik heel goed hoor, hier is het allemaal moeten en idereen heeft en iedereen wil. Weet je hoeveel het raar vinden dat ik geen afwasmachine heb en al helemaal als ze horen dat ik daar geen noodzaak in zie.

Groetjes,

Michèle

Ja heb je ook gelijk in hoor! Hier zitten we er een beetje tussen in. We kunnen niet “mee met de allerrijkste” Die hebben echt walchelijk veel geld, maar we zijn zeker niet arm. We hebben een goed leven, altijd eten op de plank, en 1 kleine auto, die we delen. Verder hebben we een klein huisje met 2 slaapkamers, maar we mogen niet klagen, en ja afwassen, is geen probleem en als ik geen zin heb doet de nanny het, ook goed. Ik heb wel altijd opmerkingen dat J er zo goed verzorgt bijloopt, maar dat is voornamelijk dankzij mijn moeder en zusjes!

Nou ja dat hebben wij eigenlijk ook. We kunnen heel goed leven van ons salaris en ook heel veel sparen wat we nu ook doen voor de bruiloft en daarna ook nog. We kunnen ook 2 keer per jaar op vakantie en alle luxe kopen (met soms een een beetje sparen) maar we zien er de noodzaak niet van in. Misschien omdat we beide met weinig groot gebracht zijn hoor.

Groetjes,

Michèle

He wat fijn!

Maar euh…betekent dat dat je inmiddels 1744 berichten tijdens je werk hebt gepost? Laat je baas het maar niet zien hihi…

Tot een volgend berichtje dan maar, dat zal nu een stuk makkelijker gaan!
Groetjes Carolien.

Lilypie Premature Baby tickers

@ Mamma van Jasper je denkt toch niet dat ik de mijne allemaal thuis gepost heb he

Groetjes,

Michèle

Wat leuk dat jullie nu ook thuis internet hebben. Kan me voorstellen dat het erg makkelijk is dat je nu niet alleen op je werk kan internetten, maar ook thuis.

Groetjes,
Sandra

@ mama van jasper; dat kan mijn baas niets schelen, als ik het einde van de maand mijn werk maar af heb! Aangezien ik het redelijk zelf kan indelen, is het prima joh. Ik werk voor 3 Malawianen en krijg maar voor 1 betaald, dus mijn baas is al lang blij!