om de nachtelijke problemen van damian op te lossen door middel van een nachtlampje. Vanmorgen was hij erg vroeg wakker en niet meer in slaap te krijgen. Mama moest werken dus papa heeft hem op een gegeven moment mee naar bed genomen maar ook dat hielp niet. Na een half uur heeft ie maar het lampje van ons aan gedaan met de bedoeling eruit te gaan. Dus niet damian viel gelijk in slaap en heeft zo nog anderhalf uur geslapen. Vandaag dus maar even een simpel nachtlampje gekocht bij de blokker en nu hopen dat dit dus het probleem was. Duimen jullie mee?
Wij het nu ook gaan proberen
haha ik dacht dat je iets anders bedoelde met je topic onderwerp
flauw hahaha!
maaarre heel veel succes, ik hoop dat het gaat werken (bij rico in ieder geval wel als hij slecht slaapt)
Hahaha nee nog ff niet hoor. We zijn er wel uit dat we een tweede willen maar nog even genieten van dit heerlijke maar toch wel erg drukke ventje. Buiten dat zijn we nog erg jong allebij (ik 24 en mijn vriend 23) dus we hebben nog alle tijd
Tot nu toe gaat het al heel erg goed. Heb hem zelfs niet eens horen mopperen wat hij normaal na een half uurtje in bed toch wel even doet.
@Inge: Ik dacht nu precies het zelfde ^^ wat zijn wij erg…
Maar idd <-- ik hoop ook dat Damian vannacht lekker doorslaapt.
helemaal super. hij lag om 9 uur te slapen en heeft doorgeslapen tot kwart over 5 en daarna weer tot 6 uur (ik moest hem wegbrengen).
Normaal komt ie nog wel een paar keer per nacht voor zijn speen maar nu ook niet. Hoop dat dit dus echt de oplossing was. Het lcht in ieder geval wel heel erg op hoor, weer een nacht doorslapen.