gaan doen hier. Ook morgan zit in de mijn oren zijn kapot fase. Net was voor mamma even de maat vol. We zijn in het weekend meestal wat makkelijker en ze zat voor de tv der brood te eten, een keer morgan eet eens door, twee keer, drie keer en ik werd genegeerd als dikke vla. En dat is niet de eerste keer. Als ze tv kijkt luisterd ze zo ie zo niet meer, overigens heeft ze dat van der vader want als ik die wat vraag als de tv aan staat moet ik mijn volume ook tot schreeuwen openzetten wil ik tot hem doordringen, maar goed ik zou brownies bakken met haar vandaag en ze mocht misschien nog een disney film kijken vanmiddag, maar ik heb besloten om alles om te draaien. Morgan moet eerst maar eens laten zien dat ze kan wat mamma vraagt en dan wat krijgen of doen wat leuk is ipv dat mevrouw tekeer gaat omdat het niet gaat zoals zij het wil of omdat mamma weer boos wordt. Dus geen brownies bakken vanmiddag, en geen tv meer aan voor haar vandaag en vanaf nu moet ze alles even verdienen ipv zo krijgen. Want mamma is het zat om geplayed te worden en alleen maar als schreeuwende tiran door het leven te gaan.
Groetjes,
Michèle