hallo allemaal
Hier ben ik weer eens een keer…'t is al een tijdje terug dat ik op dit forum was, maar dat komt omdat we het erg druk hebben. We gaan over een paar weken verhuizen èn we zijn vorige weer lekker een weekje weg geweest.
We zijn met mijn schoonouders naar Gran Canaria geweest en het was HEERLIJK!! We lieten hier een dik pak sneeuw achter en konden daar heerlijk in onze korte broek rondlopen… Ook Jeroen heeft enorm genoten, het heeft hem erg goed gedaan. De vliegreizen vielen me reuze mee, al heeft hij op de terugreis zo’n uur lang gehuild, voordat hij de rust kon vinden om tegen me aan in slaap te vallen. Maar dat mocht de pret niet drukken. We zijn één keer naar het zwembad geweest, maar zwemmen ging echt nog niet, het water was er helaas nog veel te koud voor…maar verder ging het echt super!
En nu zijn we dus begonnen met het inpakken van de verhuisdozen…wat een karwei zeg (nu pas kom je er achter wat voor een zooi je allemaal hebt).
Heeft er iemand nog adviezen met betrekking tot verhuizen & kind? Jeroen gaat in ieder geval gewoon naar het kinderdagverblijf en verder gaat hij 3 weekenden logeren bij onze ouders (wat ík erg spannend vind, hij is namelijk nog nooit wezen logeren en nu dus 3 weekenden achter elkaar…ik hoop dat ik hem zo lang kan missen!!)
Groetjes,
Sonja
Gewijzigd door - Mama_van_Jeroen op 16 Mar 2005 23:36:35