Wij het allergoedkoopste tuinhekje ooit hebben

We wilden al zo ontzettend lang een tuinhekje hebben zodat Sylvie lekker rustig in de tuin kan spelen en niet weg kan lopen. Ik heb namelijk al een paar keer met haar in de tuin gezeten met mooi weer en constant liep ze de tuin uit en ik er weer achteraan met mn dikke buik
Omdat er van een tuinhek voorlopig niks komt (niet zo veel geld ) hebben we een kast uit elkaar gesloopt en daar een tuinhek van gemaakt
Zie hier het resultaat:

Groetjes Hanna, trotse mama van Sylvie

Creatief! En lijkt prima, toch? En bovendien: het voorkomt dat Sylvie de tuin uitloopt. Top!

Groetjes,
M

Lilypie Fourth Birthday tickers

hahaha cool! super creatief opgelost. zo’n vent heb ik dus ook he en ik zou er nog niet opkomen in 100 jaar. ik zou waarschijnlijk traphekjes hebben gebruikt

Ja het was inderdaad mijn vriend zijn idee En ik ben er heel erg blij mee
Traphekjes zou ook wel werken ja Maar daar heb je er wel veel meer van nodig en dat word dan toch duurder dan die 2 tientjes die wij nu hebben uitgegeven (Aan scharnieren, palen, schroeven en een slot )

Groetjes Hanna, trotse mama van Sylvie

Ha ha leuk zo’n creatieve vriend!
En heel herkenbaar!
Ons huis heeft voor en achter een paar trapjes naar dus voordeur en achterdeur toe. En zo is er dus ook een trap naar de kelderdeur buiten. daar heeft mijn man ook een hekje voor gemaakt. Je raadt t vast al: Juist van een oude kast, paar planken op maat gezaagd en tegen elkaar gezet. Ronde gaten voor de lol erin (waar nu de katten door heen springen) en knalblauw geverfd. En inderdaad… heerlijk goedkoop!!! Ze zitten hier al een jaar en t blijft (ondanks regen/sneeuw etc) best goed!

hahaha ja dat is juist mijn punt goudvisje zo dom zou ik dan zijn…wellicht ben je dan in totaal nog duurder uit dan een echt tuinhekje

he goed gevonden en jij kan rustig zitten nu.

Groetjes,

Michèle