Wij hele lieve vrienden hebben?

Zoals jullie weten is mijn schoonmoeder anderhalve week geleden overleden. Dus dit zijn hele rare dagen voor ons… Gisterenmorgen om half 8 uur zijn mijn vriend “we krijgen bezoek”. Ik dacht nog welke idioot komt er op 1e kerstdag om half 8 's-ochtends op bezoek. Nou, mijn vriends beste kameraad dus, met een kerstontbijtje van hem en z’n vriendin en kinderen! Om toch nog een glimlach op ons gezicht te krijgen deze moeilijke dagen. SUPER!! We hebben er lekker van gesmuld en het is toch fijn om te weten dat we zulke lieve mensen om ons heen hebben, ook in moeilijke tijden…

Groetjes Natasja

Lilypie Tweede Ticker

Wat superlief! Zo’n lief gebaar doet je goed!

Groetekes, Sje

Da’s inderdaad ontzettend lief. Dat soort kleine dingen zijn dan juist zo belangrijk. Fijn hoor!

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Kijk dat zijn vrienden! Daar mag je trots op zijn. Wetende dat jullie het nu heel moeilijk hebben en dit dan voor jullie verzorgen, heel erg lief!!

Hoe gaat het verder met jullie? Allemaal nog heel onwerkelijk denk ik? Veel sterkte de komende dagen! (en natuurlijk ook de periode daarna)

Gewijzigd door - Saro op 26 Dec 2009 13:21:24

Oh dat zijn de fijne dingen in het leven die het hem doen. Dan weet je wie je vrienden zijn.

Heel veel sterkte in deze dagen.

Groetjes,

Michèle

@Saro: inderdaad allemaal nog heel onwerkelijk. Het besef is er nog niet echt. Vanmiddag waren we met mijn vriend z’n familie bij elkaar en dan mis je haar wel, maar ondanks dat hebben we het nog wel gezellig gehad. Zo zou het ook gehad willen hebben.

Groetjes Natasja

Lilypie Tweede Ticker

Kijk, das voor mij nou kerst.
Super !

Elke minuut die je je druk maakt om je verleden gaat af van je toekomst!

Lief!!!

Liefs Michelle

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Wat asje zegt dat is kerst
Mooi hoor vast houden die vrienden want dat zijn je echte vrienden
Waar je altijd op terug kunt vallen en hun bij jou
sterkte

Groetjes van Heleen mama van Robin en Justin

Wat super dat ze dit voor jullie gedaan hebben.

Echt heel fijn om zulke vrienden te hebben.

Groetjes,
Sandra

Lilypie Tweede Ticker