Wij heerlijk weekendje weg zijn geweest

Vrijdagmiddag vertrokken en vandaag weer thuis gekomen van een heerlijk weekendje weg met z’n 3tjes.

We zijn naar Center Parcs geweest in Zeewolde. En het was echt super. Dani heeft het super gedaan en heel veel lol gehad.
We hebben van alles gedaan: lekker zwemmen, naar de kinderboerderij, uiteten, wandelen en lekker relaxen.

Zo heerlijk om je mannetje zo te zien genieten van alles. Ik was heel benieuwd hoe hij zou reageren op een andere omgeving en op een andere plek slapen dan thuis of op het KDV. Maar hij heeft bewezen dit geen enkel punt te vinden. Hij heeft elke dag tot ongeveer 08.30/09/00 uitgeslapen. Overdag 1 keer slapen ipv 2 keer, zodat van alles leuks konden doen. En dan lekker ook gelijk ruim 2 uur slapen. Bij het uiteten gaan was hij heel relaxed en hij heeft heerlijk zitten dansen/lopen/spelen met andere kindjes terwijl wij een lekker biertje konden drinken (een paar maar hoor, dus Dani had geen dronken ouders ) Wat dat betreft is een plek als Center Parcs natuurlijk ook helemaal gericht op gezinnen. Erg leuk.

Wat alleen jammer is dat hij bij het huisje heel erg gevallen is (en ook nog mijn fout). Had de deur niet goed dichtgedaan en dan ging er tegen aan staan en viel dus naar buiten op straat Gelukkig naast een wond boven zijn mond en neus niets aan overgehouden, maar ben heel erg geschrokken en voel me ook behoorlijk lullig. Domme mama!!!

Fijn dat jullie het zo leuk hebben gehad! Wij zijn afgelopen zomer naar een park van Center Parcs geweest, inderdaad ideaal…

En ach, we zijn allemaal wel eens een domme mama. Niet schuldig voelen!

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Wat fijn dat jullie zo’n heerlijk weekend hebben gehad.

Groetjes,
Sandra

Lilypie Tweede Ticker

Ik vind die parken ook helemaal leuk. Er is veel te doen en je kunt er ook met de auto op uit, of fietsen!

Wel zielig dat Dani naar buiten was gevallen! Maar daar kun je niet altijd wat aan doen! Hij heeft zo genoten en dat mondje en neusje genezen wel weer!

Fijn dat het zo leuk is geweest en dat het goed is gegaan!

Groetjes Rainbow, trotse mama