Wij heerlijk uiteten gaan!

Luca gaat gezellig logeren bij mij moeder, dus dennis en ik hebben eindelijk weer eens de tijd om uit eten te gaan!!! Ik heb er echt zo zin in! Daarna nog lekker naar de kroeg en morgen: UITSLAPEN !!! Dan lekker winkelen, en aan het eind van de dag halen we hem weer op. Heeft een mens af en toe even nodig, wat tijd voor elkaar! Doen jullie dat regelmatig? Dit is pas de tweede keer voor ons. Als ik vanmiddag wegrij bij mijn moeder, dan mis ik hem wel gelijk hoor, maar ik denk wel dat het goed is, voor hem en voor ons!!
Smikkel de smikkel, wat ga ik allemaal eten vanavond. Niks lijnen, bunkeren!! En lekker veel wijntjes drinken en niet letten op de klok!

Was het maar vast morgen, dan ging ik hem bijna ophalen
Stom he, je wil zo graag eens lekker tijd voor jezelf, maar als het dan zover is, dan mis ik het ventje verschikkelijk!!!

Lilypie Eerste Verjaardag PicLilypie Eerste Verjaardag Ticker

Helemaal niet stom hoor! dat je hem zal missen.
Maar ga er lekker van genieten.
Ik kan me eigenlijk niet herinderen wanneer Niels en ik iets voor
het laatst samen gedaan hebben, dus dat zal wel heel wat maandjes
geleden zijn.

Groetjes Marianne Mama Van Ruben

wij doen het regelmatig hoor! een mens heeft dat gewoon even nodig, je zit heus wel over hem te praten vanavond maar je weet ook dat ie het goed heeft! Veel plezier en geniet ervan

groetjes Kim, mama van

en

En hoe was het?

Lijkt me heerlijk, maar elke keer als wij iets plannen dan wordt er iemand ziek dus gaat het hele feest niet door.

Groetjes van Jolanda, mamma van Lisa (25-08-'02) & Cas (02-12-'04)

Waarschijnlijk lig je nu nog in je betdje heerlijk uit te slapen.
Maar alvast veel plezier met het winkelen vandaag!!!

He leuk, geniet ervan joh! En inderdaad veel plezier met het weer ophalen…

Ik dacht dat wij de enigen waren die nooit weggaan…
Bart vindt het geen probleem, maar ik kan moeilijk zonder Joël.
Vanavond gaan we naar een musical, waar m’n schoonmoeder en 2 schoonzusjes in meedoen. Opa en oma passen op in ons huis. Het is onze 2e x samen weg. Toen Joël bijna 7 maanden was zijn we voor het eerst weggeweest. Uit eten. We waren wel snel klaar hoor! En toen we terugkwamen hoorden we buiten ons mannetje heel hard brullen. Ik vond dat geen succes. We hadden hem bij m’n zusje gebracht en zij is wel een goede oppas voor velen, dus waarom het niet ging?? Joël miste vast z’n mamma
Nou ja, vanavond gaan we dus weer op pad. Ik ben benieuwd, want momenteel spookt ons mannetje weer veel 's avonds en 's nachts. Jullie horen het wel hoe het is gegaan.

Groetjes, Mariëlle en Joël

Wat hebben jullie gegeten ?
Hoe was het in de kroeg ?
En heb je vandaag nog wat leuks gekocht tijdens het winkelen ?
En hoe was het om de kleine weer op te halen bij je moeder ?

Wij laten Joyce nooit ergens anders slapen.
Zowel Bert zijn ouders als mijn ouders hebben een bedje waar
Joyce kan slapen maar Joyce gaat helemaal over de rooie hebben we
een paar keer meegemaakt en daarom doen we dat niet meer zo graag.

Hoe heeft Luca het gehad bij zijn oma ?

Groetjes,
Miranda.

nou het was echt lekker gezellig en leuk! Lekker eerst buiten op een terrasje gezeten, eerste witte biertje weer gedronken, en toen gaan eten. We hebben een tijdje rondgelopen, maar zijn toch gewoon bij de mexicaan uitgekomen. Lekker vies gegeten: spare-ribs!!! Met je handen dus, heerlijk knoeien, wijntje erbij en een super chocoladetaart!! Zat echt helemaal vol. De planning was om nog naar de kroeg te gaan, maar 1 blik zei ons al genoeg, dus toen zijn we lekker naar huis gegaan! We waren veels te moe!!! Lekker tot 10:00 geslapen, rustig in bad, ontbijten; heerlijk! We zijn nog wel naar de stad gegaan, maar ik werd echt helemaal kriebel van al die mensen, dus heb niet echt iets gekocht. Wel weer lekker kopje thee gedronken met appeltaart! Ga morgen wel weer lijnen
Savonds naar m’n moeder, luca ophalen!!! Hij straalde echt helemaal, zo lief! Maar hij heeft het prima gehad! Mijn moeder wilde hem eigenlijk niet meer meegeven
AL met al was het voor gehaling vatbaar! Oohja, en we hebben een zandbak gekocht voor Luca, speelhuisje paste niet in de auto Komt nog wel!!!

Maar ben blij dat het ventje weer lekker in zijn eigen bedje ligt!

MMMMMM, klinkt allemaal goed Kim.
Denk dat ik binnenkort toch maar eens jouw voorbeeld ga volgen.
Wie weet gaat het nu beter nu ze wat ouder is.

En wat fijn dat het zo goed gegaan is met Luca bij je moeder

Heerlijk weekend gehad dus!
en lekker even bijgekomen.

Lekker dat jullie hebben genoten en Luca en oma ook!
Groetjes, Mariëlle en Joël

Heerlijk he even lekker tijd voor ej samen!
Doen wij ook af en toe. Opa en oma erg blij, Manon vind het geweldig dus wij ook!

Tessie

Heerlijk hé even rust in de tent. WIj doen dat ook. Lekker bijtanken. Maar wat mis je kleintje toch erg zeg.

Maar geweldig als je je kind komt ophalen stralen ze helemaal.

Groetjes,

Diana moeder van Daan

ja was echt zo leuk om te zien! Hij zat bij oma, en zag ons binnenkomen, eerst keek hij heel verbaasd, en toen echt een grijns van oor tot oor!!! En die armpjes om je nek heen… zucht, het is toch de allerliefste van de hele wereld!!!

Ha ha, op die van mij na dan he, Kim ?