Wij hebben een klein poesje

Het was niet de bedoeling nog een poesje erbij, maar we kwamer er eentje tegen per ongeluk die ons aan onze eerste poes deed denken, dus Daan en ik vielen daar meteen voor. Dit poesje is echter door een kater gepakt en mocht het niet overleven. Tja, we hadden het nu wel aan de kinderen verteld en de teleurstelling was dan ook groot voor ze. De mensen die dit poesje hadden, regelden voor ons een andere bij een vriendin van hun zonder dat wij dat wisten in eerste instantie. Tja, kindjes weer in de hemel natuurlijk en zon lief gebaar konden wij niet weigeren. En wie wil nou niet zon hummeltje ? Dit kleine scheetje heet nu Lieveke ( goh wie zou die naam verzonnen hebben ? ) en ze is inmiddels een weekje hier. In dit weekje werd ze me heel ziek ( waarschijnlijk te maken met de verandering van voer en geen moedermelk ), maar ik heb haar er weer bovenop en ze doet nu weer de ondeugende poezenstreken zoals dat hoort.

En o o o wat blijkt dat moeilijk voor Evianne en Jessin om haar eventjes met rust te laten hahahaha

Elke minuut die je je druk maakt om je verleden gaat af van je toekomst!

smelttttttttttttttttt lief hoor zal ze ze klein zijn he hahah

heel veel plezier met lieveke

Groetjes Bianca, mamma van Kevin*
Dylan & Kaitlyn

ohhhhhhhhhhhh wat een moppie, heb zelf ook een kater en een poesje was de bedoeling 1 die hadden we net een half jaar vonden we een katertje van 2 dagen in de tuin , de dierenartsen verklaarde ons voor gek dat we dat kleintje iedere 3 uur met een spuitje drinken zouden geven en dat hij het niet zou overleven, nou dus wel in september wordt hij al weer 2 hihi. Ben echt helemaal gek van poesjes dus als ik er 1 vind zal ik het niet over me hart kunnen verkrijgen als ik die naar het asiel breng geniet van dat snoepje

Liefs en dikke kus brenda en charissa

ohh wat een scheetje en een mooie naam

wij willen voorlopig geen poezen en honden
maar in de toekomst misschien wel hoor

Tja we hebben dus nu weer 3 katten, 2 van 15 jaar en 1 van 9 weken. Altijd 3 gehad ook, maar 2 vond ik nu wel goed eigenlijk aangezien we ook 2 honden en nog 1 valkparkiet hebben.

wij hebben 2 poezen en een konijn, maar charissa wil zo graag visjes dat ik haar papa probeer over te halen of ze 2 visjes mag voor der verjaardag

Liefs en dikke kus brenda en charissa

ja asje is echt een lieve moppie hoor .die lieveke .geniet van de kleine .ja kinderen vinden het ook zo leuk dat kleine spul ahahahahahhet is zo lief

groetjes marielle mama van tanja

wat een snoepy!!!

Groetjes Marianne mama van Ruben

Och wat een scheetje. Ik ben kei-allergisch maar zodra ik zo’n scheetje in mijn buurt heb ga ik in de knuffelmodus hoor!

Groetekes, Sje

aaaaaaaaaaaa wat een moppie zeg en wat zijn ze er blij meer Asje!
Die snoetjes zeg! Heerlijk he

groetjes Gytha

Whahhahaha Geweldig vind ik dit ! Nou ze is helemaal erbovenop hoor, ze heeft streken voor 10 nu hahaha. Vogeltje vind het prima.

AAAAAAAAAAAAAA wat een scheetje
En een ondeugt dat zie je zo al
Veel plezier ermee

Groetjes van Heleen mama van Robin en Justin

Oh geweldig die foto’s!!!
Maar wel een boefie zeg!

Liefs van Jolanda, mamma van Lisa (25-08-'02) & Cas (02-12-'04).

O Asje wat een leuk beest. Echt lief!!Ik heb twee jaar terug precies dezelfde kleur valkparkiet gehad maar helaas was die ziek geworden…Die was helemaal tam en vloog heel vaak los en knuffelde. Die Valkparkiet(coco) ging toen ook vaak in de kooi van ons konijn(snuffie) op bezoek. Ze accepteerde elkaar zo leuk om te zien! Misschien worden je poes en de valkparkiet ook wel hele goede vriendjes!groetjes chantal

Chantal

aaaaaa wat een schattig gezicht zeg!

ze zoeken elkaar helemaal op

groetjes gytha