Wij hebben 180 ballen

voor maar 3 euro ik leg helemaal dubbel

we hebben gisteren 30 dozen met in ieder doos dus 6 glazen kerstballen voor 10 cent een doos gekocht bij de kwantum

dus volgend jaar heb ik een mooie gevulde boom met 180 balen voor 3 euro whoooo

i love sale hihiihi

Groetjes Bianca, mamma van Kevin*
Dylan & Kaitlyn

hihihihiihhiihihihihi oooooo ik dacht al oliebollen pppppfffffff
nou lekker toch jij hoeft volgend jaar niet opzoek .je bent al klaar

groetjes marielle mama van tanja

tanja is nu

Lilypie 6th to 18th Ticker" border=0>

Wat een koopje!

Ik ben ook zo dol op de uitverkoop! Weet je dat ik eigenlijk altijd al mijn kleren in de uitverkoop haal? Niet dat ik het geld niet heb om ze op andere momenten te kopen, maar ik vind het juist zo’n sport om in de uitverkoop te slagen. Heerlijk!

Gisteren het een en andere voor mezelf en de meiden ingeslagen. Vanochtend nog even in de Hennes gesnuffeld. Hele toffe rokjes voor de meiden voor 5 Euro per stuk! Koopjes toch? En daar geniet ik dan dubbel van dat ik voor zo weinig geld van die toffe kleertjes voor ze heb.

Nu alleen nog wachten op de 50%-sale bij de Villa Happ. Ook altijd smullen!

Groetekes, Sje

doe ik ook ben gek op uit verkoop heerlijk
verleden week bij miss etam een trui en een broek voor 30 euro normaal zou ik 80 euro kwijt zijn

Dylan & Kaitlyn

Zo dat is nog eens een leuk koopje zeg.
zo ben ik ook lekker aan het neuzen tussen alle koopjes.

Groetjes Marianne mama vanRuben

quote:
verleden week bij miss etam een trui en een broek voor 30 euro normaal zou ik 80 euro kwijt zijn

Doe jij dat ook dat je dan thuis alle uitverkoopprijzen bij elkaar optelt en alle originele prijzen en dat je dan kijkt wat je uitgespaard hebt?

Ik ben me ooit eens te buiten gegaan in de uitverkoop. Had iets van 250 Euro uitgegeven geloof ik (hele hoop kleren had ik, allemaal dingen voor 5 euro, 10 euro, 15 euro), maar de originele prijzen bij elkaar was over de 700 Euro! Ik genoot me helemaal suf!

Groetekes, Sje

eerlijk antwoord

Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa doe ik ook hihihihi

kan ik zo genieten tot ergenis van hans,blijf het dan herhalen wouwww zoveel uit gespaard vandaag goed he,10 minuuten later weer hihihi

Dylan & Kaitlyn

En als iemand dan in die periode daarna zegt “Joh, wat een leuke broek!”, zeg je dan ook “Ja, was maar 7,50 Euro!!!”.

Ik vind de uitverkoop zo’n sport dat ik er net zo makkelijk trots op ga dat ik zo weinig voor die kleren betaald heb! Haha!

Groetekes, Sje

vind altijd wel leuk,laatst zei iemand ook leuk shirt zeg ja he 10 euro oohhh zegt ze waar zeg bristol,die had namelijk de zelfde andere winkel en betaalde 25 euro hihih

maar volgende week ga ik ff naar rotterdam of alexandrium ff shoppen de bonus is binnen dus kan ff lekker uit me dak gaan

Dylan & Kaitlyn

Ik heb in de tijd dat die fluwelige shirtjes in de mode waren eens zo’n shirtje voor 10 gulden gekocht bij ook zo’n simpele zaak.

Kom ik op het werk, zit daar de receptioniste en vraagt “Oh, die heb ik in het donkerblauw! Is die ook van…” en toen noemde ze een merk. En ik ben helemaal niet zo’n merkentype. Ik koop gewoon wat ik leuk vind.

Dus ik zeg, nee hoor, gewoon 10 gulden bij “simpele zaak”.

Schrok ze. Zij had er 125 gulden voor betaald bij een dure boetiek.

Dan kom ik bijna niet meer bij van het inwendig lachen!

Groetekes, Sje