Wij goed zijn voor het milieu

Wij wonen in best groot huis. 7 kamers, 3 etages. En elk jaar krijg ik geld terug an de Eneco. Vorig jaar gingen we zelfs weer naar beneden in onze maandlasten, naar 110 euro. Net voor de vakantie moest ik de meterstanden doorgeven en ik had zoiets van nou ja nu zal ik toch wel omhoog gaan of bij moeten betalen, zeker na afgelopen winter. Pakte ik net de post zit de jaarrekening erbij. Ik krijg 8 euro terug en mijn maandbedrag gaat weer omlaag naar 102 euro. Het is dat ik mijn oude droger nog heb anders krijgen ze niks meer van ons. Enne ik hoop dit jaar ook mijn droger te vervangen dus wie weet Ik weet alleen dat ik hem er echt niet minder om ga laten draaien.

Overigens voor alle mamma’s die willen bezuinigen spaarlampen leveren dus inderdaad geld op.

Groetjes,

Michèle

Wauw, wat fijn! Wij zijn sinds de komst van Erik alleen maar steeds meer gaan betalen, zal idd ook eens spaarlampen gaan aanschaffen. Dat zal zeker wel schelen.

Groetjes,
M

Lilypie Third Birthday tickers

ik heb op twee kleine lampjes in mijn bed na overal spaarlampen mriek en het loont inderdaad.

Groetjes,

Michèle

Lekker

Ook wij krijgen heel raar steeds terug
Maar vrees dit jaar het ergst indd na afgelopen winter.

Liefs Michelle

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Deed ik ook Michelle ik heb echt meer gestookt en hoger dan normaal maar toch weer terug.

Groetjes,

Michèle

Ik heb beneden de woonkamer met een half open keuken en de wc, dan op de eerste 3 slaapkamers en de badkamer en op de tweede ook 3 slaapkamers. En ik heb wel ooit op een flat gewoond hoor, maar das ruim 3 jaar geleden

Groetjes,

Michèle

Wij zijn in de elektriciteit en de stookkosten ook omlaag gegaan… van 164 euro naar 135 euro… en wij hebben niet eens overal spaarlampen… in intotaal 7 lampen van de 13 lampen die we door t hele huis hebben.
Ik wil zelf nog wel weer iets omhoog aangezien we nu ook af en toe al de verwarming aan hebben, ook al is het maar voor 5/10 minuutjes…

Liefs, Melanie

Ik vind het prima zo Melanie. Hier nog geen verwarming aan sterker nog ik heb de tuin deur openstaan nu. En hier is 3 jaar geleden ook al het dubbelglas vervangen dus dat scheelt ook. Enne ik ben ook heel eerlijk als ik zeg dat ik flink van mijn buren profiteer. Aan de ene kant heb ik een portugees en aan de andere kant ghanezen en beide haatte kou dus van de week was het hier al 23 graden binnen zonder dat ik een verwarming aan had staan

Groetjes,

Michèle

Ohh dat is wel lekker zeg Michèle, als je zo kan profiteren van je buren hahaha…

Wij hebben alleen beneden dubbelglas, boven niet… dus koud is het wel…

Ondanks dat ik nu geen verwarming aan heb is het maar 17 graden op Noahs kamer… Brrrrr… maar vindt het zelf niet zo heel erg prettig om een verwarming aan te zetten op zn kamer dus laat het maar lekker zo…
De zon schijnt nu, dus dat warmt snel genoeg op…

Liefs, Melanie

Wij hebben overal dubbelglas en in de zomer baal ik dat ze zon de hele dag op Morgan der kamer staat en nu ben ik er blij mee Oh ja ik heb zelf op kamers de ramen gewoon open staan om te luchten alleen als het echt heel koud is sluit ik wel alles.

Groetjes,

Michèle

Ja wij hebben ook overdag en snachts onze slaapkamer raam open… die van noah is alleen overdag open… de rest van de kamers zitten dicht behalve als ik de droger aan heb…

Liefs, Melanie