.......wij gisteren bij Guus zijn geweest?!

Gisteravond zaten wij met onze 2 meiden in het PSV-stadion in Eindhoven voor het concert van Guus Meeuwis! Wat een feest! Heel erg genoten, de meisjes ook erg genoten.

Die waren het jongste publiek volgens mij. Ik heb vrijwel geen kinderen gezien en al helemaal niet van die leeftijd. We hadden dus wat bekijks met die 2 kleine moppen. Zeker omdat de oudste van 5 de liedjes meezong alsof ze ze zelf geschreven had. Haha! Ze hebben het erg goed volgehouden! Vielen natuurlijk wel op de terugweg naar huis in slaap, maar dat was ook te verwachten.

Nog meer mensen die dit weekend naar een van de concerten gaan? Wij hebben inmiddels alweer kaartjes besteld voor 11 juni volgend jaar. Nog 363 nachtjes slapen!

Echt een superbelevenis! Dus als je de kans krijgt, grijp hem!

Groetekes, Sje

Wat leuk! Wij zouden naar het concert in Heerenveen, maar door omstandigheden niet gelukt. Baalde al en nu ik jouw verslagje lees helemaal. Stoer hoor, dat jullie meiden zich zo goed hebben gehouden. Die tellen natuurlijk ook de nachtjes al af, net als mama en papa…

Groetjes!

Lilypie Tweede Ticker

Ja, ze kunnen nu al niet meer wachten. Haha!
Maar we hebben alle Guus-CD’s dus we vermaken ons tot die tijd wel hoor!

Zorg dat je er volgend jaar ook bij bent he?!

Groetekes, Sje

Is 'ie volgend jaar ook weer in Heerenveen dan? Zou handig zijn. En anders maar een weekendje Eindhoven, ook leuk!

Haha, dus Guus is nu the man bij jullie thuis. Jammer dat 'ie een beetje te oud is voor jullie dochters hè…

Groetjes!

Lilypie Tweede Ticker

Geen idee of-ie volgend jaar weer in Heerenveen is. Lijkt me wel. Die concerten waren een groot succes.

Guus was de man hier al! En inderdaad te oud voor onze meiden, maar hij heeft 2 toffe zoontjes dus er zijn nog zat kansen om over 20 jaar familie-vipplaatsen in het stadion te hebben! Haha!

Groetekes, Sje

leuk sje en tof dat ze dat zo lang volgehouden hebben, mijn dochter is vorig jaar geweest en die vond het ook helemaal te gek

Liefs Michelle

Lilypie - Personal pictureLilypie

Lilypie - Personal pictureLilypie

Wat ik alleen wel balen vond, maar mogelijk ben ik een ouderwetse muts hoor, dat er zo met bier gesmeten werd. Wat een belachelijke gewoonte zeg om bij de feestelijke nummers met bekers bier door het publiek heen te smijten. Gadverdamme!

Of ben ik nou inderdaad een ouderwetse muts?

Groetekes, Sje

Nee, hou er ook niet van. Maar ja, studenten hè?

Groetjes!

Lilypie Tweede Ticker

Nee hoor, niet alleen studenten. En ook niet alleen op het veld (wat je dan zou verwachten), maar ook op de tribunes. Echt smerig!

Groetekes, Sje

Oh, echt? Dan is het gewoon aso. Het is toch geen concert van Normaal? Ik zeg: dien een klacht in bij Guus. En dreig er maar mee dat jullie dochtertjes anders nooit zullen gaan trouwen met zijn kereltjes. En dat zou toch eeuwig zonde zijn, dat weet Guus ook wel.

Groetjes!

Lilypie Tweede Ticker

Hahaha, ja, da’s een goeie! Ik ga Guus dreigen dat mijn dochters anders nooit zijn schoondochters zullen worden!

Groetekes, Sje

gaafffffff sje Ik… hoezo jaloers?
wordt er niet met bier gesmeten als het liedje van BRABANT gezongen wordt?
Teminst dat heb ik wel eens gehoord dat er dan ook bier aan te pas komt.
Maar je bent niet ouderwets sje het is gewoon ontzettend GOOR!

groetjes Gytha

Geloof me dames, niet alleen bij Guus en Normaal gebeurd dat, maar ook bij Metallica zat ik onder het bier.

Ik heb trouwens pappa heeeeeel gelukkig gemaakt. Ik heb kaartjes voor Depeche mode… Back to the 80’s bij ons.

Groetjes,

Michèle

@Gytha, nee bij Brabant gebeurde het nagenoeg niet. Meer bij die feestnummers.

@Michèle, maar bij Metallica verwacht je het nog een soort van. Bij Guus toch niet?!

Groetekes, Sje

Oooh wat gaaf zeg! Ben helemaal jaloers… Ik wil ook heel graag een keer naar een concert van Guus Meeuwis, vind zijn liedjes zo mooi, en de teksten vooral van sommige nummers!
Knap dat de meiden het zo goed volhielden!

Lilypie

Lilypie

Dat soort Sje?? Bij Guus ook hoor, ik sta er niet raar van te kijken

Maar volgens mij gebeurd het tegenwoordig overal alleen bij Frans bauer en Andre rieu niet geloof ik.

Groetjes,

Michèle

@Michèle, nee niet “dat soort” maar “daar verwacht je het nog een soort van”. Ik bedoelde dat je het bij Metallica meer verwacht dan bij Guus.

Maar goed, ik weet nu, als ik naar een bierdouche-loos concert wil dat ik naar Andre Rieu moet. Brrrrrrrrrrrrrrrrrrrr…

Nee, dan maar gewoon een bierdouche bij Guus denk ik! Haha!

Groetekes, Sje

Leuk hoor
Ed is houd van Guus zijn muziek
Ik niet zo
maar goed mijn vriendin zit nu ook b ij guus

Groetjes van Heleen mama van Robin en Justin

Even een uittip voor de guus fans. Mochten jullie er voor is zijn en het iet te ver weg vinden. Guus is de Slotact van Parkpop dit jaar. Nog steeds het grootste gratis openluchtfestival van Europa.

Groetjes,

Michèle

Guus doet ook een theatertour komend theaterseizoen. Dus hij komt in verschillende theaters door het land heen.

Dat is natuurlijk niet zo groots aangepakt als zo’n stadion maar het zal ongetwijfeld ook een feest worden in die zalen.

Groetekes, Sje