Wij gisteren al begonnen zijn

met het zindelijk proces
We wachten toch niet tot de vakantie, Gisterenochtend heeft rico op school nog gewoon een pamper aan gehad, en toen ie thuis kwam meteen een onderbroek aangegeven met daarover een pamper, daarvoor een “goed gesprek” hierover gehad en hij leek het te begrijpen.
Hij deed eerst een plas op de wc, kreeg een sticker (we hebben
A4 velletjes papier op de wc deur geplakt met een “rooster” waar hij stickers in mag plakken) en daarna dus onderbroek aan met daarover die pamper. We gingen daarna meteen buiten spelen en daar ging het mis (ook mijn schuld, we vonden een nestje op de grond met daarin 2 pasgeboren vogeltjes, was uit de boom gevallen dus omdat we toen even overlegd hadden met de dierenambulance en zij ons tips gaven wat we het beste konden doen… nouja het koste wat tijd en we waren eigenlijk al meteen vergeten van: ohja hij moet nara de wc) enfin eenmaal thuis had ie dus in zijn onderbroekje gepoept en geplast. maar dat was om half 4. toen ging ie gelijk naar de wc na het verschonen en sinds dien is hij dus droog gebleven vanacht gewoon wel een pamper aan gehad, maar hij had gisteren toch al 5 stickers verdiend. Hij snapt de bedoeling dus nog steeds en weet dat hij op de wc kan plassen. Nou ik ben benieuwd hoe dit verder gaat! wilde het toch even delen

Opnieuw succes dan maar hè, hopelijk gaat het nu lukken!

Groetjes,
M

“Ik zou graag de ideale moeder zijn, maar ik heb het te druk met het opvoeden van m’n kind”

hahaha idd OPNIEUW ik hoop deze keer de laatste keer

Succes, hij kan het

Liefs Michelle

thnx, het gaat tot nu toe super, nog geen ongelukjes (behalve s’nachts heeft ie dus geen pamper aangehad vanaf gisteren 12 uur)
en net heeft ie meteen op de wc gepoept!

TOP!

Groetjes,
M

“Ik zou graag de ideale moeder zijn, maar ik heb het te druk met het opvoeden van m’n kind”