Wij gisteravond

… Een drie-daagse minicruise naar New Castle hebben geboekt voor ons tweetjes!? Ow echt, ik heb er zo’n zin in, maar ik begin nu ook te twijfelen! We zijn nog nooit zo ver van de kinderen geweest! De kinderen gaan naar opa en oma, en daar is niks mis mee, daar slapen ze elke week wel een keer, omdat mijn moeder ook de gastouder is zeg maar. En we zijn ook wel eens twee nachtjes naar Amsterdam geweest, maar nu zit er toch een behoorlijk eindje zee tussen ons en de kids! Hebben jullie dat wel eens gedaan?

Ik kreeg een cheque voor een gratis cruise, en de tweede persoon kon dan goedkoop mee. Nu is het zo dat het tussen ons al een tijdje niet erg denderend gaat. Alsof het zo moest zijn dat dit op ons pad kwam… We hebben afgelopen weekend veel gepraat hoe we verder moeten, en kwamen tot de conclusie dat we eens een dagje samen wat moesten gaan doen. En nu gaan we drie dagen samen weg!!! Spannend, eng maar ook heel leuk en veel zin in dus!

Iemand van jullie ooit in New Castle geweest? En misschien nog do’s en dont’s die je wil delen?

Groetjes Anouk

Lilypie First Birthday tickers

Lilypie Third Birthday tickers

Hè wat jammer dat het niet zo lekker gaat thuis… maar wellicht een hele goede oplossing om er eens tussen uit te gaan.
New Castle zijn wij nog nooit geweest, maar Chris zei meteen “to Do - Naar een wedtrijd New Castle” hahahahahaha.

Ga er lekker samen met je man van genieten meid… Als je echt terug wilt, ben je binnen een paar uurtjes thuis.
Maar het gaat vast hartstikke goed, en ben je straks blij dat je toch even geweest bent!

Liefs, Melanie

Inderdaad jammer te horen dat het ff niet zo lekker loopt, maar ik zou er lekker van genieten; En nee ben nooit in New Castle geweest, weet inderdaad wel dat ze een voetbalclub hebben

Groetjes,

Michèle

Wat balen dat het minder gaat tussen jullie, maar dan is dit juist ff een lekkere oppepper denk ik!
Heerlijk gaan en genieten!! Je kids zijn op een hele goede plek. En stel dat er wat gebeurd, ben je inderdaad zo weer thuis.
Maar in die 3 dagen zal heus niet ineens iets raars gebeuren, daar moet je in ieder geval niet van uit gaan!
Lekker weg met zn 2en en heerlijk gaan genieten

Oh enne tik even op google in bezienswaardigheden new castle, krijg je een hele lijst met leuke links

Groetjes Hanna, trotse mama van Sylvie

Wat een leuke kans joh! Even tijd voor elkaar kan wonderen doen. Wij zijn nog nooit ver weg geweest zonder Erik, maar ik sluit niet uit dat het wel eens gaat gebeuren. Probeer er lekker van te genieten!

Groetjes,
M

Lilypie Third Birthday tickers

Jammer om te horen dat het niet zo vlot tussen jullie 2, maar dan is dit ws de oplossing bij uitstek, lekker even samen weg! Mijn man zegt winkelen en er is een hoop historie om te bezichtigen, vooral kastelen e.d… Ook het nachtleven is leuk zegt ie!

Nou lekker gaan meis, goed om ff samen weg te gaan,
ik ben dol op engeland, wat minder op boten maar zat net ff op de site www.visitnewcastle.com
misschien kan je daar wat leuke tips op doen, ja ik werd ook meteen afgeleid door de kastelen, maar ja als je daar nie van houdt kan je op die site vanallerlei andere dingen vinden !!!

geniet ervan !

Pippy is geboren 17.07.2009

lekker hoor,

hier ook een dilema, heb een hotelcheqeu gewonnen voor twee personen , maar waar laat ik me kids?? hhaha nou hij is een jaar geldig dus wie weet…
zou wel lekker zijn we zijn nog nooit met ze twee weggeweest

before you judge me, try hard to love me

ik heb die bon ook gekregen.
gaaf! nee geen ervaring mee… ik heb zelf ooit een cruise op de middenlandse zee gehad voor 2.5 weken. onwijs gaaf!
dat kan ik in ieder geval wel vertellen.
maar wat rot dat het wat minder goed gaat tussen jullie. what’s up girl?