… Een drie-daagse minicruise naar New Castle hebben geboekt voor ons tweetjes!? Ow echt, ik heb er zo’n zin in, maar ik begin nu ook te twijfelen! We zijn nog nooit zo ver van de kinderen geweest! De kinderen gaan naar opa en oma, en daar is niks mis mee, daar slapen ze elke week wel een keer, omdat mijn moeder ook de gastouder is zeg maar. En we zijn ook wel eens twee nachtjes naar Amsterdam geweest, maar nu zit er toch een behoorlijk eindje zee tussen ons en de kids! Hebben jullie dat wel eens gedaan?
Ik kreeg een cheque voor een gratis cruise, en de tweede persoon kon dan goedkoop mee. Nu is het zo dat het tussen ons al een tijdje niet erg denderend gaat. Alsof het zo moest zijn dat dit op ons pad kwam… We hebben afgelopen weekend veel gepraat hoe we verder moeten, en kwamen tot de conclusie dat we eens een dagje samen wat moesten gaan doen. En nu gaan we drie dagen samen weg!!! Spannend, eng maar ook heel leuk en veel zin in dus!
Iemand van jullie ooit in New Castle geweest? En misschien nog do’s en dont’s die je wil delen?
Groetjes Anouk