Wij gisteravond

… voor het eerst sinds hele lange tijd weer eens een avondje weg zijn geweest? We zijn naar een concert geweest van Rowwen hèze, en WOW wat was het gaaf!
Ik ben al een paar jaar fan van ze, en heb alle cd’s. Danny vind de muziek ‘wel leuk’, en is vooral gek van de accordion (speelt hij zelf ook) maar we hadden allebei niet verwacht dat hij zo uit zijn dak zou gaan, hihi!
Het was vanancht wel even slikken toen Jessey wakker werd voor de nachtvoedingen, na de nodige biertjes die wij hadden gehad, pfff! Dat was ik niet meer gewend! haha!

Ik had nog wel even moeite om Jessey zo voor het eerst aan iemand anders over te laten (mijn moeder en zusje hebben bij ons thuis opgepast) maar toch moeten we dit echt weer eens wat vaker gaan doen!

Lilypie Second Birthday tickers

Lilypie First Birthday tickers

Oh lekker joh, maar ging het allemaal wel met jou zo kort na de KZ???

Enne ja als ze zo klein zijn laat je ze liever nog niet alleen he

Groetjes,

Michèle

lekker he, weer even lekker uit je dak gaan. Sja en dat achter laten van die kleintjes…ik hoef alleen maar aan mijn eerste werkdag te denken haha

Goed gedaan meid, heerlijk even eruit met z’n 2tjes!
En leuk dat het zo gezellig was!

Gaaf. Fijn dat jullie allebei een gave avond hadden! Ik heb dat ook wel nodig hoor, af en toe lekker even iets samen doen. Is goed voor de relatie! Het gebeurt allen niet vaak, maar binnenkort mogen wij gezellig heel lang met z´n tweetjes het huis gaan verven! Ook romantisch!

Groetjes Rainbow, trotse mama

Lekker hoor!
En fijn ook dat jullie allebei genoten hebben

Vaker doen dus!
Liefs, Anne

Lekker!!!

Liefs Michelle

Lilypie Kids Birthday tickers

Leuk dat het jullie allebei zo goed is bevallen!! Wij gaan er morgen weer eens uit om uit eten te gaan (jaja, lekker klef op Valentijnsdag), lekker naar de Japanner!! Ff wat tijd voor zijn tweetjes, al zal de gespreksstof veel over de kids gaan ben ik bang hihi!!

Grtz Von

Lilypie First Birthday tickers

Lilypie

Heerlijk zeg!
Moeten wij eigenlijk ook eens doen. Kan me niet eens meer herinneren wanneer wij er savonds met zijn tweetjes zijn uitgeweest. Erg toch eigenlijk!
Toch maar eens die stap zetten.

Groetjes Bianca