Wij gister lekker zijn wezen zwemmen

Echt zo leuk, we zijn gister naar een groot zwembad geweest in Gorinchem.
Echt gericht op kleine kinderen, we hadden een superdag. Voor Amy hadden we een zwemband gehuurt en kon ze heerlijk in ronddobberen. Je zag dat ze er volop van genoot zo lekker licht in het water
En Joyce vond de glijbaan heel leuk. Kortom, voor herhaling vatbaar !

Ik had drie weken vakantie. Iedereen vroeg of we op vakantie gingen. Ze vonden het geloof ik maar raar dat we thuisbleven. Wij hebben ervoor gekozen daagjes weg te gaan omdat Amy nog middagslaapjes heeft en dat vinden we zonde van het geld om bijv. een vakantiehuisje te huren.

Zo hebben we het ook leuk gehad. We hebben van alles gedaan. Dagje strand, kinderboerderij, dierentuin, zwembaden, wandelingen, speeltuinen, knutselen thuis, enz enz. En getsie, nu is mijn vakantie voorbij

Maar ja, we hebben er weer een hoop leuke fotoos aan overgehouden.

Hé, Gorinchem! Dat bad ken ik! Ik heb in Gorinchem gewoond.
Tof dat jullie zo’n gezellige dag en ook een gezellige vakantie hebben gehad. Niks mis met thuisblijven hoor! Niemand die zegt dat je verplicht weg moet in je vakantie.

Groetekes, Sje

Hoi Sje,

Dan ken je vast piratenland ook ? Dat zit een klein stukje verder.

Ik ben er in 1990 weggegaan dus grote kans dat piratenland van na mijn tijd is.
Mijn ouders zijn er nog tot 6 jaar geleden blijven wonen, dus mogelijk kennen die het wel.

Groetekes, Sje

Ow, nou in ieder geval, als je je op een koude regenachtige dag verveelt met je meiden is dat een echte aanrader. Ze kunnen daar klimmen, en springen en papa’s en mama’s kunnen er heel goed toezicht op houden en zelf zitten. Superleuk daarzo

Ik zal het eens in gedachten houden. Kom ik ook nog eens in Gorinchem. Da’s lang geleden!

Groetekes, Sje

Moet je doen, is echt de moeite waard.
En ook absoluut niet duur. Misschien is er wel wat op internet te vinden zodat je het kunt zien. Ook een superhoge glijbaan, megagrote springkussens en een piratenboot met van alles erop en eraan. Wij hebben afgesproken elk jaar te gaan.