op vakantie zijn en Liam tot nu toe van elke dag een pyjama dag maakt?!
Ongelooflijk Om te beginnen was hij vanmorgen om 8u wakker! Nou, dat mag ook wel in de krant
Gisteren zijn we gaan fietsen en hebben we lekker een pannenkoek gegeten, Liam een potje. Vervolgens werd er 3u geslapen. We hebben hem wakker gemaakt om 18.30u, omdat pa en moe honger begonnen te krijgen. Om 21.00u lag hij weer (gelijk slapen) tot dus vanochtend 8u. We zijn vanochtend gaan zwemmen (niet eens zo lang) en nu ligt hij weer ruim 3u. Ik rol haast van mn stoel. Ik snap het wel, we hebben de rook van rotterdam verruilt voor de lekkere frisse boslucht en hij ziet en doet veel indrukken op. We grapten net wel naar elkaar; āKijk, zo kom je nog eens ergens!ā
Onwillekeurig denk ik dan toch ook; hij zal toch niet ziek worden⦠een griepje onder de leden hebben? Als hij wakker is merk ik niets aan hem en vindt hij alles āgezelligā en heeft hij grote lol.
Groetjes,
Jolanda
Wij 'gezellig'
jo79
MamaH
Gezellig haha. Hij zal het wel hard nodig hebben
@ Bakmama: Maar het zou wle heel toevallig zijn als er hier een inbreker komt rondneuzen, toevallig dit topic opent en uit gaat pluizen wie dit precies is en waar ze woont.
Denk dat er eerder via hyves gekeken zal worden ofzoā¦
Mriek
Wauw, klinkt goed! Ik snap je āzorgā, maar denk eerder dat het inderdaad de nieuwe indrukken is die hij lekker wegslaapt. Hopelijk houdt 'ie dat thuis nog een tijdje vol
Groetjes,
M