mijn oude basisschool? Voor Noah alvast.
Goh ik ben er 12jaar geleden afgegaan om naar het vmbo te gaan, en wat is het daar veranderd zeg. Pff
We zijn ons al een beetje aan het oriënteren voor Noah, welke school we hem willen doen.
Chris wou hem liever niet naar een Openbare school doen, maar hij is ook super enthousiast. en ik natuurlijk ook!!
WAT LEUK!!!
We gaan nog wel naar een Christelijke school kijken ( de oude basisschool van Chris), maar ik denk toch wel dat we voor die van mij gaan…
Noah heeft ook leuk gespeeld, en kreeg hem met geen mogelijkheid meer terug naar huis hahaha… Goed teken toch??
Noah mag met 3jaar en 10maanden, 10dagdelen gaan proefdraaien (als we hem daar aanmelden)… ook super dus, kan ie lekker alvast wennen…
En heel veel kindjes van de PSZ gaan ook daar naar toe, en komen dus ook bij hem weer in de klas… super!!
Maar wat gaat de tijd snel joh… Noah is nu al bijna 3jaar en 2maanden… nog 8 maanden en dan gaat ie echt naar school…
Ik ben wel een beetje verdrietig hoor, want de tijd gaat me echt te snel, ik had niet verwacht dat ik hem nu al op zou moeten geven, maar moet er toch echt aangeloven.
Hoe beviel het de mama`s hier, die hun kids echt al hele dagen naar school gaan??
Vooral de eerste keer??!!
Liefs, Melanie