Lieve Christa en Melinda,
Ik denk dat in dit topic alles al geschreven is om jullie een hart onder de riem te steken en ik sluit me daar graag bij aan.
Ik wil alleen dit nog toevoegen om dat hart nog ietsje steviger onder de riem te steken (en om het adrenalinegehalte van de heer V. (vervuiling van mijn toetsenbord als ik zijn naam voluit typ) weer even te laten stijgen): mijn broer heeft een vriend en zal nooit zelf vader worden. Hij heeft zich daar (weliswaar met verdriet) bij neergelegd.
Ons oudste meisje is het petekind van mijn broer en zwager en in onze testamenten staat mijn broer ook vermeld als voogd.
Ik heb altijd gezegd dat mijn eerste kindje het petekind van mijn broer en zwager zou worden (mits mijn echtgenoot het daar ook mee eens was natuurlijk, en dat was-ie meteen), zodat hij toch een beetje een papa kan zijn.
Mijn zus is nu 15 weken zwanger en ook haar kindje wordt petekind van mijn broer en zwager. En ook zij heeft mijn broer in de testamenten vermeld staan als voogd.
Mijn broer is apetrots dat hij bij allebei zijn zussen een “eigen” kindje heeft en wij vinden het heel speciaal dat we hem en zijn vriend daar heel blij mee hebben kunnen maken.
Dus gewoon lekker genieten met jullie kleine meid, en als je de kans hebt om haar ooit een zusje of broertje te geven, gewoon lekker doen.
Alle liefs!
Groetekes, Sje