Wij gaan voor een tweede!

De knoop is doorgehakt, wij gaan voor de tweede!!!

Volgende week woensdag heb ik een operatie aan mijn oor (hoor minder goed aan een kant) en daarna (niet dezelfde dag hoor ) langs de ha om spiraaltje weg te laten halen!!!

Vind het ongeloofelijk spannend!!! Maar heb zin in die nieuwe stap naar de toekomst.

Hou jullie hier wel op de hoogte van de ontwikkelingen!

Groetjes Frauk

Leuk hoor, wordt weer een spannende tijd

Liefs Michelle

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Oh spannend enne veel plezier met klussen

Groetjes,

Michèle

Wat leuk!! en spannend tegelijk.

Groetjes Marianne mama van Ruben

Wat spannend. Jij had toch een postnatale depressie gehad? Ontzettend goed dat jullie het weer aandurven en ik hoop dat het snel raak is!

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Leuk :smiley: en spannend natuurlijk!

Liefs Shirley.

Yes weer één die voor nummer 2 gaat…

Wie weet komt er snel een babyboom hier op ikkeben …!

Knap dat je ondanks het verleden dit mooie wonder nog een keer wil meemaken…

Heel spannend meid! Hoop dat alles heel voorspoedig gaat!
Liefs

Spannend ik duim voor je!

Wat leuk, en spannend!
Succes, hoop dat het snel ‘raak’ is.
Liefs, Anne

Hey wat leuk! Spannend hoor, ik zal voor jullie duimen! En veel plezier met klussen

Lilypie Second Birthday tickers

Lilypie Pregnancy tickers

Veel succes! Leuk!

Groetjes Rainbow, trotse mama

spannend en heel veel succes en klus plezier!

Groetjes Gytha

Wat leuk dat jullie ook voor een tweede gaan.

Er zijn er momenteel veel die voor een tweede gaan, dus laten we hopen dat er straks veel berichtjes zijn met goed nieuws!

Groetjes,
Sandra

Lilypie Second Birthday tickers

Dank jullie wel voor de lieve berichtjes.

Mriek & Mini-boy idd ondanks die postnatale depressie durven wij (ik) het gelukkig wel weer aan!

Een vriendin van mij is nu ong. 10 wkn zwanger van haar 2e, haar 1e is jonger dan Jade. En moet zeggen dat ik dat wel even heel moeilijk vond, het was even erg confronterend, wetende dat als ik geen pnd had gehad dat wij ook al voor de 2e zouden zijn gegaan. Maar ja, we hebben er wel een goede relatie voor terug gekregen!

Groetjes Frauk

Ik hoop dat het snel raak is! En die goeie relatie is het mooiste cadeau wat je je kindjes kunt bieden, dus alleen maar goed dat jullie er eventjes over hebben gedaan om nu voor de 2e te gaan.

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Heb er vertrouwen in en het komt helemaal goed! Hoop dat je snel goed nieuws kan berichten!!

Kan me de confrontatie goed voorstellen. Bij mij kriebelt het ook steeds meer, maar ik wil eerst mijn gezondheid op pijl hebben net als jij gedaan hebt. Bij jou geestelijk en bij mij lichamelijk. Dat is soms beter voor jezelf en voor het kindje dat jullie willen gaan krijgen.

Groetjes,

Michèle

Bedankt voor de reacties!!

@michèle & Mriek, ben ik ook wel trots op, dat wij de keuze hebben gemaakt op alles op een rijtje te zetten!

@mini-boy, we hebben er ook vertoruwen in, onze tijd komt wel!! hoe gaat het nu met jou?

Groetjes Frauk