Wij gaan verhuizen?!

Jeeetje dames,
Ons jaar was niet zo leuk begonnen … Een moeilijke tijd … maar er is zaterdag iets heeeeel leuks op ons pad gekomen!
een huis, een eengezinswoning, EEN NIEUW PALEISJE
3 slaapkamers, hele ruime slaapkamers zelfs!
een hele grote tuin … een openkeuken, nieuwe keuken zelfs, nieuwe badkamer, nieuwe toilet etc etc!!!
We zijn er gisteren wezen kijken, en we hebben vandaag JA gezegd!
We krijgen de sleutel donderdal al!
Super snel!!! …

Ik had de afgelopen weekjes/daagjes al helemaal geen tijd voor ikkeben
Maar nu helemaal ff niet meer, ben ik bang!!!
Heel veel klussen, rennen, haasten, inpakken, studeren & stage lopen …
Alles komt een beetje in 1x he …
Maar ik lees wel mee hoor dames …

Ik ben zo blijjjj!! :smiley:
Hophophop, laat de zomer maar komen!

Nayaro - Danil / 14 September 2008

Ha ha ha gefeliciteerd stuiterballetje… Veel klusplezier enne pakze… Oh ja niet jezelf voorbij lopen he en anders even zwaaien naar jezelf

Groetjes,

Michèle

Wat geweldig leuk voor jullie, lekker hard doorwerken en straks genieten!

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

haha michélle: je hebt zooo gelijk, kvoel me echt een stuiterbal! van de ene emoties na de andere emoties, en dan ook nog eens heel veel stuitergedachtens in me hoofd!!!
Ben blij als het maart is , dan kan ik weer ademen, hoop ik!

Gefeliciteerd en idd heel veel klusplezier

Lilypie First Birthday tickers

Lilypie

Wat leuk!!!
Gefeliciteerd

Liefs Michelle

Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

Super zeg!!
Klinkt echt als een klein paleisje voor jullie
Heel veel plezier met klussen, en met alles eromheen!
Liefs, Anne

Wat super dat jullie gaan verhuizen en zo snel al !!

Zal heel druk worden, maar jullie krijgen er zo te lezen iets moois voor terug.

Veel succes met inpakken, klussen, verhuizen en tussendoor ook nog eens ademhalen

Groetjes,
Sandra

Lilypie Tweede Ticker

hahah dankjewel dames!!
Ik ga op me gemak inderdaad beginnen met inpakken hoorr , & al verf enzo gehaald!
We doen eerst het hoognodige, want we hebben maar 4 weken de tijd om heel het huis aan te kleden enzo!! 'Maar gelukkig hebben we eigenlijk al heel veel spullen, dus da schilt he! Dit appartement is dan wel niet zo groot als het huis, maar de belangrijkste spullen hebben we natuurlijk!

Komt allemaaaaaaal goed!!!

gefeliciteerd met jullie nieuwe woning

Groetjes Marianne mama van Ruben

gefeliciteerd meid, super!

Lekker ervoor gaan! omdat er veel nieuw inzit, zul je geen grote verbouwingen aan hoeven te pakken, dat scheelt wel weer enorm! Dus ‘even’ een likje verf hier en daar, ‘even’ in en uitpakken, voor je het weet ben je klaar!

Gebruik je gestuiter maar goed de komende tijd, kan ook in je voordeel werken met al die drukte.

geniet ervan

liefs

quote:
haha michélle: je hebt zooo gelijk, kvoel me echt een stuiterbal! van de ene emoties na de andere emoties, en dan ook nog eens heel veel stuitergedachtens in me hoofd!!! Ben blij als het maart is , dan kan ik weer ademen, hoop ik!

Ha ha ha hopelijk doe je dat voor die tijd ook anders wordt het helemaal zo stil

Groetjes,

Michèle

Leuk nieuws hoor. Leuk voor Nayaro ook een tuin. Kan hij lekker in de achtertuin spelen van de zomer. En mama genieten in het zonnetje met een boekje en wat te drinken. Heerlijk hoor, kijk nu al uit naar de zomer. Zal idd wel pittig worden, maar ja dan heb je ook wat. Succes ermee.

Groetjes Ramona

Gefeliciteerd met jullie nieuwe huis!
Veel plezier met schilderen en verhuizen.
Groetjes Maaike

Groetjes Maaike, mama van Nicky en Bob

Lilypie Derde Ticker" border=0>

Soooo, dat is kort dag! Dat is wel heel druk! Maar super dat jullie je droompandje hebben gevonden! Gelukkig komt er na het rotte begin van het jaar nu weer iets leuks! Na regen komt zonneschijn! Van harte meid en nu aan de slag!

Groetjes Rainbow, trotse mama