Wij gaan trouwen?

Hoeraaaaaaaaaaaaaa we gaan trouwen!! Paul heeft me zaterdagnacht gevraagd! Heel romantisch, hij had een hart van kaarsjes gemaakt terwijl ik sliep (minder romantisch detail was dat we de rest van de nacht bezig zijn geweest met verwijderen van kaarsvetresten en bovendien het maar op t nippertje was dat het huis was afgebrand, steek nooit 200 kaarsjes aan, het wordt 45 graden in huis dan whahahahahahha)En uiteraard heb ik JA gezegd Wat een schatje is Paul toch We willen in mei gaan trouwen ofzo!

Groetjes, Els

hahahha brandweer huwelijk!
gefeliciteerd elsje! en natuurlijk paul ook!

Kussies

Héé, van harte gefeliciteerd!!!

Hihi, het huis in brand steken is wel een errug apart idee, logisch dat hij daar zo lang over na moest denken…

Nee hoor, gekheid… het lijkt me een erg gezellie met al die kaarsjes. Was de eerste al niet haast opgebrand toen hij de laatste aan stak? Voordeel van die warmte is natuurlijk wel dat jullie maar rap wat kledingstukken uit wilden doen, opzich wel slim bedacht van hem.

Nou meisje, alvast een hele fijne dag toegewenst! 14 mei is trouwens een erg mooie datum. Is namelijk mijn verjaardag

Liefs, Marielle

heeeeeeeeeee leuk zeg gefeliciteerd

groetjes bianca
http://net.clubs.nl/Dylan&Kaitlyn

Gefeliciteerd Els, ik zie het nu ook staan hoor, schaammmm. Ach ja, is nog de narcose zullen we maar zeggen hihi. Maar als je volgendj aar mei wilt trouwen, mag je wel heel vlot alles regelen. Hier in Amersfoort ben je nu al bijna een jaar te laat!! Ik wilde trouwens in september, belde september het jaar daarvoor naar gemeentehuis, VOL. 3 oktober was het snelst!! Dus zijn wij as 3 oktober alweer 5 jaar getrouwd (en dat vieren we met een bezorgd ontbijt op bed, nou ja tafel, op bed is lastig en ook voor de kids naturulijk). Nou ik hoor nog wel, hoe het precies ging, dat aanzoek. Romantisch hoor, wij besloten gewoon achter de v en d, dat we gingen trouwen hahahaha.

Zo weer op naar een heldendaad, zoefff SuperMoooo