Wij ff een weekend pleitos gaan

naar antwerpen, pipzilla die blijft lekker bij opa…en pa en ma gaan eens ff antwerpen onveilig maken, (nou ja, vorige keer hebben we * toen was ze 3 maanden en sliep nog nie door,ons hele weekend doorgebracht op de hotelkamer hahahaha slapen, muffend en niks doent…)

deze keer wil ik toch minstens me hotel kamer af om uit eten te gaan, en niet de mac hahaha

iemand nog een leuke tip voor een leuk restaurant, want vorige keer waren we naar een italiaan maar dat vond ik maar een sjoemele tent…

Baby geboren

Wat heerlijk dat jullie een weekendje weggaan. Hihi het lijkt er wel echt de tijd voor. Ik ga binnenkort met mijn man ook een weekendje weg zonder Tim. Nou ja weekend, we gaan zaterdag weg en komen zondag weer terug, dus maar 1 nachtje. Wij gaan naar Brugge toe en heb er echt zin in. Tim gaat naar opa en oma.

Groetjes,
Sandra

Ook wij gaan binnenkort naar Antwerpen. Dus ik lees ff mee voor wat betreft de leuke restaurantjes.

Maarre… pipzilla?! Is het zo erg?? Wel een grappige verbastering trouwens.

Groetjes Natasja

Het zit indd in de lucht geloof ik weekendjes weg

Geniet ervan

Liefs Michelle

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Leuk! Antwerpen is een toffe stad, wij zijn er in april 2008 geweest. Paar maandjes voordat Erik werd geboren. Helaas heb ik niet veel onthouden van de restaurantjes, zwangerschapsdementie denk ik Desondanks veel plezier!

Enne: Pipzilla. Haha!

Groetjes,
M

Lilypie Third Birthday tickers

hahhaaa pipzilla, ja kind heet dan wel pippy maar noem haar vanalles, allemaal eigengemaakte varianten, pippeliena, stippeliena (toen ze stippels had van de 6e ziekte…) pippy jankkous, pippy blijkous… enz, etc hahahaha, ja je mot wat !

Baby geboren

restaurantjes zou ik niet weten maar je moet wel naar de bios gaan daar, Metropolis…

Ik woon er niet zo gek ver vandaan en 24 zalen is wel erg lekker

Veel plezier!!

Groetjes van Sascha en Senne

ja dat heb ik nu zeker op de lijst staan, we hebben daar al 2x de film gemist…lekker handig hahahaha

Baby geboren