Wij even weg gaan

wij gaan er ff tussen uit,vanmiddag gaan we naar ponny park slagharen tot zondag…

ook voor ons 5 jarig huwlijk vast die volgende week pas is,maar ook ff lekker bij tanken.

hoop ook ff me rust daar te vinden ander omgeving,andere lucht hahaa nee geintje maar,heb er zin in.

Lilypie Baby Days

Heerlijk Bianca!
Ik hoop dat jullie een beetje mooi weer hebben, heel veel plezier en natuurlijk dat je inderdaad even flink kan bijtanken.
Maar dat lukt je vast in zo’n gezellige omgeving met je man en kids!!
Geniet er lekker van!

Groetjes, mamma van Stephan

he meis ik wens jullie heel veel plezier
en kom lekker tot rust

veel liefs marielle mama van tanja

groetjes marielle mama van tanja 10-10-01 Lilypie 3rd Birthday

heel veel plezier en alvast gefeliciteerd ( voor als ik het volgende week vergeet)

heel veel plezier en alvast gefeliciteerd met jullie 5 jarig huwelijk

groetjes ingrid

je bent vast al weg maar geniet er lekker van!

groetjes Kim, mama van

en

als je dit nog leest, wens ik je mega tof veel plezier en dat je lekker maar even tot rust mag komen.
En dan voor het geval dat je al weg bent, hoop ik dat je veel plezier hebt en dat je uitgerust terug komt !!!

Groetjes Astrid,mamma van Evianne 03-04-2003

Je leest dit waarschijnlijk pas als je terug bent, dus ik kan je niet veel plezier wensen, maar ik hoop dat het leuk was en dat je flink hebt kunnen bijtanken. Alvast gefeliciteerd met je houten bruiloft.

Groetjes Carola 04.09.1972, moeder van Jens 20.03.2001 en Mats 08.02.2003

ben er weer,het was een heerlijk weekend zijn helemaal bij gekomen

heb ons goed gedaan

de kids hebben genoten en ja dan geniet je als ouder ook he.

zal van de week ff de foto’s hier op de site zetten

oja dylan onze schijterdje hahah durfde ineens overal in ahhaha alleen dingen over de kop niet maar de rest wel gaaf hoor,kind van zijn moeder

[b[Liefs Bianca[/b][img]http://lilypie.com/baby4/001217/0/0/2/+1" alt=“Lilypie Baby Days” border=“0” />