heel veel berichtjes gaan plaatsen hihihiHAHAHAHAHHAHAHA
groetjes marielle mama van tanja
heel veel berichtjes gaan plaatsen hihihiHAHAHAHAHHAHAHA
WE MOETEN BIEB IN HALEN, WANT ZE IS NET TERUG. MAAR GAAT ER AL WEER ALS EEN SPEER VANDOOR MET BERICHTJES PLAATSEN IHIHHIIHHIHI
lol verveling
Gewijzigd door - zaan5 op 01 Jul 2005 17:03:46
Hahaha, jaja, een half jaar en dan zeker vastgebonden bevallen? Hahaha! Neuh, een half jaar vastgebonden zitten…pff…een dag zou al een ramp zijn
Groetjes Bianca, mamma van Stephan en…?
nee dat is ook wel zielig hoor. stephan en peter moeten haar even lang bezig houden hahahhahahahalol
Ja zeg…het moet niet mooier worden eigenlijk: gaan we 2x in korte tijd een paar dagen weg…is het NOG niet goed!
Jullie sponsoren me maar als jullie me weer op vakantie willen hebben hoor!
Gewijzigd door - Bieb op 01 Jul 2005 19:15:23
Joh over een week of 22 moet ze toch bevallen en dan heeft ze het een paar weken te druk om berichten te plaatsen.
Dan kunnen jullie je slag slaan.
Groetjes van Jolanda, mamma van Lisa (25-08-'02) & Cas (02-12-'04).
Hahaha, dat had je gedacht
Zag je hoe snel Astrid bijv. weer online was?
Hihi, nee hoor, dan zullen jullie me idd wat minder zien tijdelijk
binnen kort gaat ze weer joh,bevalt haar goed die vakantie’s komt ze terug gaat ze bevallen,dus januari komt bieb wel weer een buurten dus tijd voor ons om haar in te halen
Bieb schaft nog ff een laptop aan voor de bevalling.
Kan ze lekker door posten tussen het puffen en iedereen op de hoogte houden
Groetjes Mim
Hihi, je brengt me op een idee
Enne…lekker bijdehand over dat van september naamgenootje, hahaha!
Dan ben ik d’r idd DRIE hele weken niet
2 handjes naannanan
nee ik dan over 2 weken ben ik er 3 weken niet,nou vraag mooi de laptop van me neef haaha
quote:Whahahaha, ja dat wel en je wil ook niet weten hoe ik hier zat. Daarbij is het nu wel eventjes soms wat lastiger om tijd voor de pc te hebben. S`middags ga ik nog effe slapen ( had ik normaal lekker effe tijd voor mezelf ) omdat Jessin nog zo`n 3 keer per nacht wakker wordt. En s`avonds kan ie eerst effe tutten met drinken, ben ik vaak moe of ligt meneertje lekker bij me op de bank ( alhoewel ik daar toch verandering ik ga brengen )
Hahaha, dat had je gedachtZag je hoe snel Astrid bijv. weer online was?
![]()
![]()
Groetjes Astrid, mamma van Evianne 03-04-2003 & Jessin 15-06-2005