Wij er weer waren(verslag)

we zijne weer thuis sinds vanmiddag
alles lekker uit gepakt en nu ga ik lekker luieren op de bank heb het gehad namelijk

morgen zal ik wel ff een verslag doen

Gewijzigd door - bianca4 op 24 May 2004 09:53:38

hoi bianca
welkom terug we horen nog van je

groetjes marielle

welkom terug!! hoe was het?

maureen

het was heel erg leuk en de kids vonden het een te gekke verassing die wisten van niks hhaha

alleen we hebben vrijdag met zijn alle lopen blauw bekken brrrr wat koud en vooral aan zee natuurlijk pffffff we hadden zelf allemaal onze wintertrui aan

verder had hans zoiets van we hebben vakantie en zijn heerlijk elke dag uit eten geweest alleen zaterdag niet kaitlyn wilde een ommelet haha dat lust ze sinds een maandje daarvoor at ze nooit ei maar nu had ze geproefd en ze is er verzot op nu

we hebben helaas geen foto’s want ik liet de camera op tafel leggen en kwam er achter toen we al 3 kwartier aan het rijden waren,en had geen zin om te keren

de kids hebben heerlijk gespeeld daar en hebben zich geen moment verveeld,soms wilde ze iet mee als we ff ergens heen wilde om te bekijken

al met al we hebben genoten alleen we zijn moe terug gekomen pffff rot bed maar goed voor die paar nachten en ik kan heel de week rustig aan doen want ik heb nog een week vrij

wij gaan nog een midweekje naar meerdal centerparcs maar pas eind augustus

Tries

Liefs Tries

heee lekker hoor bianca… dat ze het zo naar hun zin hebben gehad…

maar ships jo dat die bedden niet goed waren…

Tries

Liefs Tries

ja balen maar goed wist ik van te voren
maar ze hadden nieuwe matrassen dus we dachten dat gaat wel maar nee

maar leuk meerdal zijn wij ook geweest leuk park

en armanda
wij gaan 3 1/2 week naar renesse met de vouwwagen

Hoi Bianca,

Wat fijn dat jullie het zo leuk hebben gehad!

Groetjes, mamma van Stephan