Wij er nu eindelijk


#1

uit zijn met een jongensnaam!!

Pff was deze keer erg lastig. Bij Tim en Daan waren we er al snel uit met een jongesnaam en een meisjesnaam. Deze keer hadden we ook al snel een meisjesnaam, maar jongesnaam kwamen we maar niet uit. Maar goed sinds gisteren eindelijk de naam bedacht waar we allebei blij mee zijn.

Nu nog een geboortekaartje gaan uitzoeken, maar dat komt ook wel goed. Vorige keren hebben we bij een drukker besteld. Nadeel hiervan is dat je een neutrale kaart moet kiezen, omdat ze van te voren de kaart al bestellen en wij het geslacht niet weten. We willen nu toch gaan kijken of we iets via internet kunnen bestellen. Want dan kun je kiezen voor een echte jongenskaart en een echte meisjeskaart. Dus als jullie nog goede websites weten, hoor ik het graag

Groetjes,
Sandra

Lilypie Fifth Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

Lilypie Pregnancy tickers


#2

Mijn neef heeft ook 2 zonen met dezelfde namen als jou kids…Tim en Daan maar zij hebben NOG 1 zoon en die heet Cas.
Alle 3 niet in te korte en toch stoer.

Ik weet geen sites…wij hadden het geluk dat mijn vriend bij die drukkerij de pc’s bijhoudt en we hebben al onze geboorte kaarten van hun cadeau gehad…mocht zelf uitkiezen welke we wilde (1.85 p.st) en alles gekregen!
We hadden er 90 besteld…kregen er 100. Tel na onze winst!

Gr, Danielle


#3

Ik heb ze besteld bij babycards.nl

Groetjes Natasja



#4

liefleukeneigen.nl
koningkaart.nl

Fijn dat jullie er qua namen er uit zijn, nu nog eens worden over de kaartjes !
Groetjes Nancy

Gewijzigd door - Zwelgje74 op 03 Dec 2012 18:46:00


#5

Wij hebben bij belarto online aparte jongens en meisjeskaart uitgezocht. En deze overigens wél bij de drukker laten drukken, gewoon hier int dorp.
Onze drukker rekende voor aparte kaarten voor jongen/meisje 7.50 aan extra kosten. Deze zijn voor t extra verzenden van de kaarten. Ze bestellen inderdaad vooraf de kaarten, maar de ongebruikte kaarten (in ons geval dus de meisjeskaart) gaat gewoon weer retour.

Ik zou gewoon eens navragen bij jouw drukker of je ook niet tegen kleine meerkosten aparte jongens/ meisjeskaart kan bestellen.

Een nadeel: de enveloppen die je bij een neutrale kaart dus al tevoren op kan halen, kon dus nu niet. Wij hebben dit opgelost door tevoren adresstickers te schrijven. Na bevalling alleen nog maar stickersplakken en klaar is kees!


#6

ohja, ben natuurlijk wel gelijk nieuwsgierig naar jullie namen… maar ik zal nog even geduld hebben tot jullie kleine er is! Wel fijn dat jullie er nu uit zijn!


#7
quote:
... Nu nog een geboortekaartje gaan uitzoeken, maar dat komt ook wel goed. Vorige keren hebben we bij een drukker besteld. Nadeel hiervan is dat je een neutrale kaart moet kiezen, omdat ze van te voren de kaart al bestellen en wij het geslacht niet weten. We willen nu toch gaan kijken of we iets via internet kunnen bestellen. Want dan kun je kiezen voor een echte jongenskaart en een echte meisjeskaart. Dus als jullie nog goede websites weten, hoor ik het graag

Groetjes,
Sandra

<a href="http://lilypie.com/">[img]http://lb5f.lilypie.com/kjBCp2.png" width=“400” height=“80” border=“0” alt=“Lilypie Fifth Birthday tickers” /></a>

<a href="http://lilypie.com/">[img]http://lb2f.lilypie.com/FeBtp2.png" width=“400” height=“80” border=“0” alt=“Lilypie Second Birthday tickers” /></a>

<a href="http://lilypie.com/">[img]http://lbdf.lilypie.com/MZkCp2.png" width=“400” height=“80” border=“0” alt=“Lilypie Pregnancy tickers” /></a>


Bij een drukker moet je een neutrale kaart uitzoeken?
Nee hoor.
Je kunt er toch van te voren 2 uitzoeken,
een jongenskaart en een meisjeskaart?
En dan op de dag hoef je alleen maar te bellen welke het gaat worden.

Ik heb beide geboortekaarten zelf gemaakt, zowel in meisjes-
als jongensvariant.
Van de voren naar de drukker geweest, alles op een cdtje meegenomen.
Doorgesproken hoe het moest worden, en op welk papier enzo.
Dus alles stond netjes klaar, te wachten op mijn belletje over welke het moest worden. Daarna was het ook erg snel klaar.

M.


#8

Bedankt voor de sites, dan ga ik daar in ieder geval even kijken.

@marsel, dat jullie drukker zo werkt is heel fijn, maar dit betekend niet dat iedere drukker zo werkt Bij de drukkers hier moet je van te voren een kaart kiezen, omdat ze die dan voor de geboorte al bestellen. Als je kleine dan geboren is hoeven ze de kaarten alleen nog maar te drukken. 2 kaarten uitkizen is dus helaas geen optie.

Groetjes,
Sandra

Lilypie Fifth Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

Lilypie Pregnancy tickers


#9

Hier bestelden ze de kaarten ook van te voren inderdaad. Dus dan moest je wel zeker zijn van je kaart, besteld is besteld. Nu wisten wij beide keren wat te bestellen, dus dat probleem hadden we niet. Ik ben ook erg benieuwd naar de naam!

Groetjes Manderijn.


#10

Wij wisten beide keren ook welke soort kaart het moest worden (via kaartmix.nl trouwens), dus dat was makkelijk! Ik zou het jammer hebben gevonden om een neutrale kaart te moeten kiezen, aangezien ik toch soms vind dat een kaart specifiek voor een jongen of een meisje is. Van onze kaart, die ik heel graag wilde hebben, hadden ze echt jongens- en meisjesvarianten…

Ik ga voor Cas Sandra, net als bij de vrienden van Ronda (zei Ronda dat?. Tim, Daan en Cas…superleuke combinatie! Hoewel misschien dan Cassandra, want ik denk dat je een meisje krijgt! In dat geval gok ik op Evi of Fleur/Floor!

Groetjes Rainbow

Lilypie Fifth Birthday tickers

Lilypie Third Birthday tickers


#11

Bij een meisje denk ik aan Brit…of…in ieder geval iets zonder lettergrepen.

Gr, Danielle


#12

Hihi grappig al die speculaties. Toevallig ook Ronda dat vrienden van jullie zoontjes hebben die ook Tim en Daan heten. Cas gaat het in ieder geval niet worden. Vond mijn man wel een leuke naam, maar ik niet.

Groetjes,
Sandra

Lilypie Fifth Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

Lilypie Pregnancy tickers


#13

Nee da is van mijn neef!
mijn andere neef heeft 2 zonen…die heten: Nik en Koen.
Zit daar jullie naam bij.?..hahaha.
Ik ben nooit goed in lang moeten wachte tot ik de naam weet…hahaha.
Maar ja…ik hoor het vanzelf.

Gr, Danielle