Wij elkaar vandaag

weer gezien hebben, ik dacht g moet in papendrecht zijn, och is vlakbij pijnacker, ik triesje gisteravond 23uur gebeld, papendrecht is dat in de buurt? ja hoor is in de buurt nou dan sta ik morgen na 11uur voor je deur, dus wij vanochtend in de auto, papa afgezet in papendrecht, mooi op tijd en mama kim met kids de snelweg weer op, denkend 2 afslagen verder woont triesje, ja lauw!! ik zat dus op de a15 en triesje woont aan de a12, erg handig!! gelukkig bracht in ridderkerk de gsm uitkomst en met hulp van triesjes schoonvader was ik een uur!! later in pijnacker! maar was gezellig maar kort want tja ik moest dus wel weer naar papendrecht om papa optehalen dus in goede moed vertrokken om 16.00 om uiteindelijk om 17.30 in papendrecht te komen(nee wel de goeie route maar file) effe snel met sofie en papa naar de mac, viccie ook een flesje) om vervolgens gewoon pas om 20.30 uur weer thuis te zijn!!!
lang leve het richtingsgevoel van kimmetje!!!Maar triesje het was kort maar krachtig en ik hoop dat Jordy weer snel opgeknapt is en je verbouwing ook snel klaar is want plassen met een wachtende schoonvader was best moeilijk hahahahahhaha

Kussies

Haha! Plassen met een wachtende schoonvader! Klinkt wel grappig hoor!

Maarre…voor degenen die toevallig eens in de buurt van Lelystad komen: bel gerust hoor!
Enne…je krijgt er een gratis routebeschrijving bij (aaah Kimmie, FLAUW hè? Grapje hoor! Je hebt het toch maar mooi gevonden! )

Groetjes, Bianca

gezellig hoor ene plassen met een wachtende schoonvader hahaha

groetjes bianca

Klinkt gezellig!
Woont er nog iemand in Brabant?

Groetjes Mim

Was toch ff gezellie, gelukkig want jordy is nu echt super ziek, weinig of nooit is ie ziek nu precies met de verbouwing moet meneer ziek zijn, niet dat hij daar wat aan kan doen…

gelukkig ben je thuis gekomen (moet niet vragen hoe maar je bent er.)

lang leven mijn schoonvader, want ik had je naar zeeland gestuurd hahahahaha

Tries

Liefs Tries

Gewijzigd door - mama van Jordy & Roy op 06 Nov 2003 22:13:55

Hahahaha lachen
En ja Mim ik woon in brabant
Waar woon jij dan?

Groetjes Nathalie
http://vrienden.clubs.nl/demi

Hoi Nathalie,

Ik woon in Berghem, is een klein plaatsje bij Oss.
En jij?

Groetjes Mim