Wij eindelijk

Een heel weekend samen zijn?

Chris had vanaf vrijdag middag 2uur heerlijk weekend…
8 maanden heeft het geduurt voordat hij een zaterdag vrij kon krijgen, maar het was eindelijk zo ver.

Aangezien hij vorige week zondag moest werken ivm koopzondag mocht hij gister vrij zijn
En wat hebben we genoten, gister ochtend lekker met de kleine man de stad in, en papa heeft hem verwend hoor, met een hamburger en een ijsje bij de Mac Donalds… ook hebben we een lekker half haantje gekocht… smiddags met zn 3en boodschapjes gedaan, en even langs mn ouders.

Wat een dag… Heb er van genoten…
Vandaag weer zo`n relaxte dag, want ga vandaag lekker met de kleine even het bos in…

Liefs, Melanie

Oh lekker is dat he meid. Mervin werkt ook altijd op zaterdag behalve als we vakantie hebben. Enne 30 oktober is hij vrij want dan is er een groot feest an Kone, maar ik weet niet of we daar nog heen gaan, maar morgan gaat zo ie zo bij mijn moeder logeren dus of we gaan naar het feest of we hebben lekker een hele middag en avond samen dus misschien wel lekker uit eten en naar de film

Groetjes,

Michèle

Wat heerlijk! Wat kan je daar dan van genieten hè, als het niet vanzelfsprekend is. Fijn dat jullie het zo leuk hebben gehad samen!

Groetjes,
M

Lilypie Third Birthday tickers

Het was een leuk weekend… Vandaag wouden we eigenlijk lekker even het bos in, maar op het moment dat we wouden gaan, stonden de vader en broertje van Chris voor de deur… de mannen hebben flink aan mn auto gesleuteld… (hij is weer helemaal goed nu)… En hebben lekker meegegeten…

Ze spelen nu trouwens op de WII :stuck_out_tongue: hahahahha

Maar straks lekker met mn mannetje op de bank… En het scheeld, morgen ochtend kan ik nog lekker uitslapen… hij hoeft pas om 1uur te beginnen op maandag!

Liefs, Melanie

Pff hou maar op over uitslapen, mijn wekker loop voor het eerst in 3 weken weer om 6.00 af

Groetjes,

Michèle

Sterkte Michèle. Da’s wel heel vroeg.

Groetjes,
M

Ik weet het, ik begin om 7.00 op maandag he.

Groetjes,

Michèle

Pfff. Straks hopelijk niet meer hè?!

Groetjes,
M

Dan lig je nu zeker al in bed Michèle…
Slaap lekker… ennnuuu werkse morgen.
Chris mag om 10 voor 10 in de tandartsstoel plaats nemen hahahahha

Liefs, Melanie

Wat heerlijk dat jullie een weekend samen hadden.

Leuk dat jullie er zo van genoten hebben.

Groetjes,
Sandra

Lilypie Derde Ticker

Lilypie In verwachting Ticker

Mocht ook wel hè Sandra na 8 maanden, en zelfs geen hele vrije dag op verjaardag van mij en Noah…

Alleen halve dagen… Helaas…

Hopen dat hij snel weer een daggie vrij heeft zo in het weekend hahaha :smiley:

Liefs, Melanie

@ malanie Yep ik lag lekker te knorren toen en om half zes was ik wakker, ik moest plassen maar ik wilde niet Ach om half vier ben ik lekker weer vrij dus dat scheelt.

Groetjes,

Michèle

Ohh lekker als je optijd in bed ligt… dat hadden wij gister avond… Lekker om kwart over 10 het bed in, betekend uiteraard ook voor mij dat ik al vroeg wakker ben, en dat Noah dus ook vroeg wakker is… Smiddags kan ik doen wat ik wil en word ie niet wakker… maar sochtends?? pfffff ik hoef alleen al mn voet op de grond te zetten en hij is wakker… ( Half 8 dus vanochtend)

En jaa dat is vroeg voor hem! Normaal is het half 9.

Liefs, Melanie