...wij eindelijk

een oproep hebben gekregen van het CB voor de 2-jaarscheck?

Erik is dus voor het laatst geweest toen hij 17 maanden was en zou dus rond z’n 2e verjaardag weer hebben moeten gaan. Maar wegens de overstap naar een nieuw systeem bij het CB en achterstanden die ze daardoor hadden gekregen, kregen de kleine baby’s voorrang op de oudere kinderen. Eindelijk maar toch mogen we weer

Wat het achterlijke is: plannen ze de afspraak om 13.15 uur! Ben ik nou een zeurpiet als ik zeg: “De meeste kindjes van 2 slapen nog tussen de middag, denk even na??!!!” Zucht. Het verbaasde me echter niet hoor, dat ze het op die tijd gepland hebben. Het blijft tenslotte het CB

Groetjes,
M

Lilypie Third Birthday tickers

Wat fijn dat je eindelijk de oproep binnen hebt. Voor Tim heb ik hem ook nog steeds niet binnen. Hij is ook met 1,5 jaar voor het laatst geweest.

Enne je bent absoluut geen zeur. Het is toch logisch dat kindjes van Eriks leeftijd op dat tijdstip slapen. Haha idd typisch het CB dat ze hier niet bij na denken.

Groetjes,
Sandra

Lilypie Derde Ticker

Lilypie In verwachting Ticker

Volgens mij doen ze het erom. Ik moest met morgan ook op zo’n belachelijk tijdstip de laatste keer.

Groetjes,

Michèle

oh het cb… afspraak voor emily kon alleen maar om 11.15
tja dan kan ik niet… moet om 11.30 Alexander ophalen, 11.45 Victor en 12.00 Sofie
dus ik zei vanaf 8.45 kan ik tot 10.30… ik ken ze ze, ze lopen altijd uit…

maar nee hoor
ik moet en zou om 11.15 en ja hoor zit weer op de allochtonen dag…zelfs nu bij mijn 4de kind hebben ze nog niet door dat ik gewoon nederlands kan en mijn partner ook, de kinderen alleen nederlands spreken…nee hoor ik moet me weer verantwoorden… jij komen ja…11.15

groetjes Kim, mama van Sofie,Victor ,Alexander & Emily!!

“Opvoeden is een kind te helpen worden wat het is”

Oh jee! Wat lang zeg… Hier kunnen ze er ook wat van hoor, Jessey is nog maar 4 keer geweest en ze is bijna 8 maanden! Ze hebben eigenlijk helemaal geen tijd voor zoveel kinderen, ze lopen ook standaard ruim een half uur uit. En er dan maar op hameren dat je ruim op tijd moet komen voor het wegen en meten… Pffff, dan zit je daar dus drie kwartier met een uitgekleed kind. Joey kwam met 15 maanden voor het 1 jaar consult, en zijn 1,5 jaar consult met ruim 21 maanden! Maar ik vind het wel best, ik ga er niet achteraan bellen, ik doe toch niks meer op ze uit! Enneh plannen rond slaapjes en eet-tijden zijn ze goed in ja!

Groetjes Anouk

Wat achterlijk Kim, blijkbaar zijn ze erg hardleers? Bij je vierde kind zouden ze het inmiddels wel moeten weten.

Dus ik ben niet de enige die zich over het CB verbaast, haha. Ik heb er ook niet achteraan gebeld hoor, net als jij Anouk. Als zij willen dat ik kom, dan kom ik wel, maar heb er voor mezelf niet veel aan. Wegen en meten kan ik thuis ook en voor tips en advies heb ik Ikkeben!

Groetjes,
M

En als jij nou eens gewoon later komt Kim, gezien ze toch denken dat je een allochton bent moet dat best kunnen toch

Groetjes,

Michèle

hier houden ze er wel goed rekening mee kwa school en slaap tijden maar dat is miss omdat wij in een dorp zitten?
het uitlopen vind ik wel ontzettend vervelend je word regelmatig een half uur na de afgesproken tijd geholpen terwijl ze er wel altijd op wijzen om 10 min eerder te komen ivb wegen en meten.

before you judge me, try hard to love me

kimmetje hoezo alle kinderen op andere tijden ophalen zitten ze op verschillende scholen? want hier zijn ze allebei op dezelfde tijden uit alleen op vrijdag moet de oudste 2 keer en de ander 1 keer

nou is allemaal in hetzelfde gebouw hoor, peuterspeelzaal is tot 11.30 , victor zit in de onderbouw groep 4 en die maken minder uren op deze manier…dus die is 11.45 uit en sofie in groep 6 om 12 uur

groetjes Kim, mama van Sofie,Victor ,Alexander & Emily!!

“Opvoeden is een kind te helpen worden wat het is”

aha op die fiets maar dan sta je dus een half uur op het plein te wachten tot al je kids vrij zijn dan gauw eten en wel weer opdezelfde tijden beginnen s´middags?

hier korten ze de uren van de onderbouw door vrijdag middag vrij te geven en 1 keer in de zoveel tijd een extra vrije dag

Ik wil niet eens meer naar het CB zolang hij geen prikken hoeft te hebben!
Ik weet dat alles goed is met hem en een weegschaal heb ik ook in huis!

Bij ons hebben ze ook eens stom gepland op een onmogelijke tijd, heb ik gebeld en gezegd: die van ons slaapt 1x per dag een half uur/ 3 kwartier en net in die tijd moet ik komen, kan dat niet verzet worden?
Zei ze: dan kan het pas over 2 weken., zeg ik : geen probleem (ga nog liever niet!)

Gr, danielle

Fijn dat je eindelijk je oproep binnen hebt Mriek. Wanneer moet je? Indd een achterlijke tijd.
Wij hebben met anderhalf jaar gelijk de nieuwe afspraak meegekregen en moet zeggen hier lopen ze ook niet echt uit.

Liefs Michelle

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

@mama van 3 jongens: wij wonen ook in een dorp, maar dat maakt hier niet uit. De planning loopt via het centrale kantoor in een andere stad, dus daar zal het wel door komen.

@aaron: ik moet zeggen dat ik ook niet ga omdat ik er iets aan heb Maar ach, ik vind het ook weer niet zo’n enorme opgave dat ik helemaal niet meer wil gaan. Snap wel heel goed waarom jij niet meer gaat hoor.

@michelle: we staan nu ingepland voor 17 september. Maar goed, dat kan op die tijd
in ieder geval niet doorgaan. Net als bij het CB van Sandra sturen ze hier vanaf deze leeftijd afspraken op papier, terwijl er eerder ook altijd direct een nieuwe datum werd geprikt.

Groetjes,
M

Alle kindjes die in juni 2008 zijn geboren zijn nu zeker aan de beurt

Wij hebben vandaag onze oproep binnen gekregen. We moeten aanstaande donderdag om kwart voor 4. Ik vind het altijd leuk om te weten hoe lang Tim is en wat hij weegt. Verder vind ik het niet interessant. Al moet ik wel zeggen dat het erg fijne mensen zijn bij ons op het CB.

Groetjes,
Sandra

Lilypie Derde Ticker

Alle kindjes die in juni 2008 zijn geboren zijn nu zeker aan de beurt

Wij hebben vandaag onze oproep binnen gekregen. We moeten aanstaande donderdag om kwart voor 4. Ik vind het altijd leuk om te weten hoe lang Tim is en wat hij weegt. Verder vind ik het niet interessant. Al moet ik wel zeggen dat het erg fijne mensen zijn bij ons op het CB.

Groetjes,
Sandra

Lilypie Derde Ticker

Ik ben ook nieuwsgierig hoe veel Tim weegt en hoe lang hij is. Erik hebben we laatst zelf opgemeten: hij is nu 95 centimeter. Een lange jongen dus, maar dat wisten we al.

Groetjes,
M

Ik weet niet hoe lang morgan is maar ze is net zo lang als haar neefje die 9 maanden ouder is en een halve kop kleiner dan der neefje die 11 maanden ouder is, ben dus eigenlijk heel benieuwd hoe lang zij is. Misschien inderdaad zelf maar eens proberen te meten

Groetjes,

Michèle