KLeine vreetzak hebben vandaag? We zijn met mijn schoonfamilie een weekendje weg naar een bekend park in nederland, hahahahahahaha, en bo is het type kindje dat als het druk is, hij heel slecht eet, terwijl hij normaal gesproken heel goed eet. Dus de afgelopen dagen was het echt minimaal wat hij at, nog wel genoeg voor ieder ander kind, maar voor hem is bv 1 boterham te weinig, omdat hij er normaal 2 a 2,5 eet. Avond eten , dat wil hij dan ook niet, zelfs geen toetje.
Vandaag trekt hij echter bij, heeft zeker super honger!! Hahahahahaha
Vanmorgen, 4!!! boterhammen, en 3 crackers!!! (ik was er voor een deel niet bij, anders had ik er een halt toe geroepen hoor), en vanmiddag 1 boterham en 2 crackers, tussen door nog een bakje chips (vakantie he) en hij heeft op het park meegedaan met een snoep toren bouwen!! echt heel leuk, en makkelijk te makken
Je maakt gewoon water, met poedersuiker (veel suiker) en roert het tot een dik mengsel wat als plaksel functioneert, koopt een pak goedkope biscuits, en wat smarties, tum tum , rozijntjes etc, en plakken en bouwen maar!!! hij helemaal trots en wij mooie fotos!!!
Maar goed, wou effe zeggen dat ons vuilnisbakje vandaag dus weer geopend is!!
liefs woezel