Mijn man heeft me verrast met een “laat” kerstcadeau! Een wasmachine! Fijn he! Het word als het goed is vandaag aangesloten, dus dan is het vandaag de laatste handwas voor mijn nanny!
Wij een wasmachine hebben!
Oh wat goed zeg, dat scheelt je nanny (en jou) een hoop tijd. Zullen jullie inderdaad blij zijn zeg.
Groetjes,
Michèle
@ bakmama, heel lang verhaal ben ik bang. We hebben dit weekend iemand die langskomt voor een baan, even kijken of het wat is!
moest wel eerst eens even kijken wie dit topic opende… lekker hoor!! geen handwasjes meer
groetjes Kim, mama van Sofie,Victor ,Alexander & Emily!!
“Opvoeden is een kind te helpen worden wat het is”
wat voor ons zo vanzelfsprekend is …
lekker hoor ik zou me het niet meer kunnen voorstellen zonder wasmachine
10 jaar geleden ja , ik hoog zwanger , wasmachine kapot grrr … vooral spijkerbroeken wat een ellende was dat.
before you judge me, try hard to love me
Ja ben wel erg blij. Sommige dingen blijven we wel met de hand doen hoor, echt de vieze smoezellige vlekjes krijgt mijn nanny er super uit, maar lakens en dekens etc! Heerlijk een wasmachine, het is een toploader, die heb je niet zoveel in NL, maar die paste het beste in onze ienieminie bijkeuken!
Zo’n toploader heeft mijn moeder hier ook. Zijn echt heel smal en daarom goed in kleinere ruimtes.
Ik zie ook dat Jada haar fietsje goed gebruikt!!
Mamma van:
Anna geboren op 2 juli 2007
Nora geboren op 4 juni 2009
Wat heerlijk dat jullie nu een wasmachine hebben. Kan me heel goed voorstellen dat je daar blij mee bent. Net als wat mama van 3 jongens ook al zegt, voor ons is het heel gewoon. Maar helaas niet overal, dus ik denk dat jullie er wel heel veel plezier aan beleven.
Groetjes,
Sandra
@ judith, ja is zo, past perfect, ze zijn idd smal en hoog, en das genoeg voor mijn paranoia, mijn zus is een keer in de wasmachine gekropen (zo’n normale wasmachine) sindsdien, kijk ik de trommel in NL altijd na! vreselijk!