Wij een rozijnenplant

in de tuin krijgen

nou ja volgens Lindsey dan natuurlijk.
ze was lekker buiten in de tuin aan het spelen en had wat rozijntjes gekregen.
ze was nogal stil, dus maar even kijken wat ze aan het uitspoken was, komt ze met handjes onder de aarde naar me toe en zegt: ik sosijntjes in aarde, kjijgen nu nog meer sosijntjes.

ik kwam echt niet meer bij, en jawel hoor alle rozijntjes zijn mooi in de aarde verdwenen.

ze zijn momenteel op de psz bezig met het thema ‘bloemen’ en daarbij hebben ze dus ook plantjes in de aarde gestopt, die inmiddels ook alweer uitkomen. ze leren dus ook dat er plantjes zijn waar iets uit groeit en in dit geval dus een rozijnenplant hahahaha

liefs,
Rinske

Hahaha geweldig!!

Ik geloof dat ik toch nog maar eens ga proberen om een muntje onder de grond te stoppen

helaas Suzsje heb m ook al vaak uitgeprobeerd, maar nog steeds geen succes geweest, maar misschien met een goed groeimiddel zou het kunnen lukken

liefs,
Rinske

Oh wat lief enne leuk he die thema’s hoewel morgan als laatste ziek gehad heeft en iedereen in huis wilde ze beplakken met pleisters, das iets minder…

enne als dat met dat muntje werkte dan had ik heel wat bomen in de tuin gehad

Groetjes,

Michèle

Wat geweldig! Leuk hoe die kinderhersentjes werken, zo lachwekkend soms.

Groetjes,
M

Lilypie Third Birthday tickers

Hihi wat ontzettend schattig!

Groetjes,
Sandra

Sluit ook precies aan bij het Nijntje-filmpje dat we vanmorgen aan hadden staat.
Nijntje had per ongeluk een beker gebroken,
en stopte dus een scherf van de beker in de grond om een nieuwe te krijgen.
De bloemen er naast kwamen wel op, maar de beker niet.
Totdat de pa van Nijntje op een nacht een nieuwe beker half
in de grond stopte.

Dat is dan misschien een leuk idee:
Maak van de week aan een paar takken met touwtjes een paar doosjes
rozijnen vast. En dan afwachten hoe ze reageert

M.

Hmm in morgan der logika wordt dan alles ineens in de grond gestopt.

Groetjes,

Michèle

in Lindsey’s geval zal idd dan ook alles in grond gestopt worden haha lijkt me niet echt handig dus maar het idee opzich vind ik wel weer leuk.
moet eerlijk zeggen dat ze er nu niet meer naar omgekeken heeft maar gister was het echt heel echt voor d’r. ze ging later ook nog maar even water geven.
het was gewoon zo lief. weer even een moment die ik goed moet onthouden voor de minder leuke tijden hahaha.

liefs,
Rinske

Hihi, wat schattig!!

Leuk, ook die thema’s

Liefs, Anne