Wij een romantisch weekend naar Parijs gaan

Sinds de geboorte van Dani zijn wij (vriend en ik) nog geen 1 keer met z’n 2tjes weggeweest. Helemaal niet erg hoor, maar ik vond het toch weleens tijd voor een weekendje weg met z’n 2-en.
Om het gelijk dan maar goed te doen heb ik een mooi hotel in het centrum van Parijs geboekt. We zijn rond die tijd ook 14 jaar bij elkaar, dus nemen het er maar even van met z’n 2tjes!!!

Heb er zoveel zin in. Dani gaat lekker een weekendje naar opa en oma. Vindt hij ook geweldig!

We gaan met de Thalys heen, dus kunnen ook onderweg ook lekker relaxen.
Joepie!

lekker!!! geniet er van maar dat zal wel lukken in de mooiste romantische stad.

before you judge me, try hard to love me

Och, wat heerlijk! Ben bijna jaloers!

Geniet er lekker van!

liefs

Lilypie In verwachting Ticker

Oohh wat leuk, en wat goed dat jullie dat durven! (ja klinkt bizar, maar vind het heel eng om Jada achter te laten) dom he!!!
Nou echt super gaaf ook Parijs! Zal wel heel romanisch worden!

mamamalawi hoezo dom?ik heb mijn kids ook nog nooit een nacht ergens achtegelaten en de oudste is 9!! o het word echt tijd dat ik er eens tussen uit knijp met manlief!! mmh misschien iets voor mijn verjaardag in dec regelen??

Ooooo, wat romantisch! En wat zijn jullie al lang bij elkaar zeg! 14 jaar! Heel veel plezier en beaucoup de romantique!

Groetjes Rainbow, trotse mama

Lilypie Third Birthday tickers

hihih @ mama van 3 jongens, stom dan! Ik bedoel ze is 2,5 jaar, ze kan echt wel een nachtje ergens blijven of iemand bij ons en ik met kerel lekker weg, maar wij doen het nooit, das toch dom! Ik druf het niet, wat dat betreft ben ik net mijn moeder een neurotische bangerik! Ik zou echt elke seconden afvragen of er niets is. Heel bizar! En onzettend vervelend!

hahaha mamamalawi eigelijk wel ja
hier is het er nooit van gekomen natuurlijk gaan we wel samen uit en laten de kids bij de oppas maar eigelijk verder nooit over gehad om met zijn tweeen een weekeind weg te gaan , raar eigelijk maar ik ga serieus even nadenken over in weekeind in dec en dan hoef ik niet eens naar het buitenland in nl een hotteltje vin ik ook prima zal dat wel op mijn wensenlijst zetten voor mijn verjaardag hahaha kijken wat hij ermee doet hihi

Wat heerlijk Saro! Alvast veel voorpret gewenst en voor straks heel veel plezier! Wij zijn deze zomer voor het eerst sinds Eriks geboorte samen een paar dagen weg geweest en dat was ook heerlijk. Gaan we vaker doen. Jullie vast ook straks!

Groetjes,
M

Lilypie Third Birthday tickers

Oh wat lekker meid. Hier staat ie nog in de planning. Geniet er maar lekker van joh.

Groetjes,

Michèle

Dank jullie wel!!! Heb er ook echt zo’n zin in!

En mama van 3 jongens: dan ook echt doen he, haha
Het is bij ons niet zo dat we het niet echt aandurfde ofzo, maar vond het niet nodig ofzo. Maar vind het nu toch wel lekker hoor even een paar daagjes weg.

Wat ontzettend leuk!

Heel veel plezier alvast.

Groetjes,
Sandra

Lilypie Derde Ticker

Lilypie In verwachting Ticker