Wij een nieuwe huisvriendin hebben

Yep, een klein grijs dwergkonijntje. Het schoonzusje van mijn vriendin wilde er vanaf en had m gedumpt op een kinderboerderij vlak bij mijn vriendin. Beestje was ontsnapt en mijn vriendin heeft er 3 kwartier over gedaan om hem te vangen. Ze heeft dr meegenomen naar huis om er een ander plkje voor te zoeken en zoedoende is ze bij ons. En ze heet… whahahaha Babylon hihihi. Mijn vriendin vraagt nl vaker aan Evianne om babylon te zeggen omdat ze dat zo leuk zeggen kan. Dus zo hebben we dan maar het konijn genoemd. Ze zit nu buiten in een groot hok en we maken binnenkort een grote ren voor dr waar ze vrij in kan lopen. Zal morgen kijken om een foto te plaatsen want ik heb nog geen tijd gehad om me in de nieuwe camera te verdiepen. Helaas heeft Evianne nog niet echt kunnen genieten van dr omdat ze ziek is. Ze vond het wel leuk, maar voelde zich verder echt niet lekker. Maar ook dat komt strakkies wel weer.

Groetjes Astrid, mamma van Evianne 03-04-2003 & Jessin 15-06-2005

Leuk een konijntje!!
Stephan is ook nog steeds weg van zijn “Popo” (alleen is die wat groter dan “dwerg” zeg maar, hihi )
Ben benieuwd naar de foto’s

Groetjes Bianca, mamma van [url=“http://www.stephanveenhuizen.kleutersite.nl/”] Stephan /url en Kaya, die in nov. verwacht wordt.

Oh leuk hoor, Demi is ook nog steeds verknocht aan d’r konijntje, die ze heel toepasselijk ‘paashaas’ heeft genoemd

Veel plezier met jullie nieuwe huisgenoot

Groetjes Nathalie & Co

oh wat lief! veel plezier met babylon… hahaha echt komische naam

liefs jessica

ooohhhhhhhh smelttttttttttt ben helemaal weg van nijntjes hihihihih

heb er 4 nu

maar ben beneiuwd naar de foto’ssssss hoor

Ikke ben Babylon

ooohhhhhhhhh wat een snoepieeeeeeeeeee

mooie nijntje,zo klein zo lief

verwen hem maar lekker evianne als je weer helemaal opgeknapt bent

Hihi, leuk beestje joh!
Enne…ik vind die naam wel grappig eigenlijk

Groetjes Bianca, mamma van [url=“http://www.stephanveenhuizen.kleutersite.nl/”] Stephan /url en Kaya, die in nov. verwacht wordt.

Ahhhh wat een droppie

Groetjes Nathalie & Co

OWWWWW wat een moppie

Groetjes van Heleen mama van Robin en het broertje van Robin die in okt geboren word

Och wat een snoepie.

We hebben helaas ons konijntje moeten laten inslapen. Inmiddels ook al bijna een half jaar geleden. Maar toch.

Groetjes,

Diana moeder van Daan

Ahhhhhhhhh wat sneu Diana, je gaat je er toch aan hechten.
We gaan vandaag of morgen aan een grote ren beginnen in de tuin, dan heeft ze lekker wat vrijheid.