Wij een nieuwe huis genoot hebben

zijn naam is schnappie hahah orgineel he en het is een russische dwerg hamster leuk he

gaat lekker daar met al die huisdieren. leuk hoor, ik voorkom het lekker nog eventjes, hier blijft het bij 1 hond en 2 vissen

groetjes Kim, mama van

en

heel erg leuk ,alleen niet hier ,wij hebben 3 katten ,dat vindt ik wel genoeg hihihhhhihh

groetjes marielle mama van tanja

Jaaaaa, daar is ie dan!
Haha, grappig hoor, ik heb vroeger ook russische dwerghamsters gehad
Kids vinden het zeker leuk?

Groetjes Bianca, mamma van Stephan en ?

wat een liefie zeg

Groetjes van Heleen mama van Robin en het broertje of zusje van Robin

Whahaha schnappie, wat een leuk beestje. We hebben hier al 2 honden, 3 katten en een aquarium, maar binnenkort komen er waarschijnlijk nog 2 konijntjes bij. Tja gelukkig kan dat met zon grote tuin hier ze krijgen een lekker groot buitenverblijf. Want tja zon dwerghamster dat kan wel makkelijk binnen, maar met die beestenboel hier en dan nog 2 konijnen erbij ? Nou dat zie ik niet zo zitten.

Groetjes Astrid,mamma van Evianne 03-04-2003

leuk hoor!!
Wij hebben 2 goudhamsters…die zijn een stuk groter dan deze kleine dwerg(hihihihi)

tis een poepie hoor hahaha net schrok ik was hij in zijn ratje aan het rennen hhahahaa

acht 4 konijnen en 1 hamster en er kan nog meer bij

ooohhhhhhh maar is ook leuk vissen hebben we ook nog gehad hahahah tot ik zwanger werd van kaitlyn vond ik het smeerig om schoon te maken en is de bak helemaal verpruts,als aan hans leg komt er weer een aquarium hoor

Oooooh, dat vind ik toch zo’n lieve beestjes.
Wij mogen geen huisdieren (kan er gewoon niet tegen met mijn astma).
Vind het op zich niet erg hoor! Maar dit vind ik een heel lief beestje.

Groetjes Mim

Lilypie 4th Birthday