Wij een naakt lopertje hebben

nou pippy loopt blijkbaar graag in a naturelll…
nu ist een paar dagen mooi weer geweest, en madam trekt het liefst gewoon allus uit…schoenen, broek …als ze de kans krijgt ook haar romper en luier …vanmorgen gingen we boodschappen doen en mevrouw naturell was alweer bezig op de achterbank… hahaha

vanmorgen om 7 uur had ik haar een flessie gegeven en om 9 uur stond ze al nakend springend in haar bed, slaapzak uitgedaan, romper en pamper, gelukkig geen plassies of poeppies gedaan… zucht da was weer een meevaller…

lijkt wel omdat ze nu weer gewent is aan het warme weer en ze in haar romper mag lopen ze ook zoiets heeft, laat die broek enzo maar zitten…

Pippy is geboren 17.07.2009

Die periode hebben we hier ook gehad, gaat weer over
Heb heel vaak het beddenspul moeten wassen omdat ze lekker in der nakie in der bedje ging zitten. Haha! En ach, met dit weer, moet kunnen toch?? haha

Hahaha, Eef kleedt zich niet uit op de achterbank (gek kind die Pippy), maar zij loopt ook het liefst naakt. Gisteren trok ze haar hemdje uit, want ze wilde per sé in haar ‘dikke buik’ lopen. Zo zei ze dat. Ik zei: ‘Dat valt mee Eva!’, maar ze vond het zelf reuze leuk om een dikke buik te hebben! Haar Pamper houdt ze wel aan, maar ze draagt ook zo min mogelijk! Gek he, ik loop zelf helemaal niet graag in mijn blootje!

Groetjes Rainbow, trotse mama

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

ja die fase heb ik al 3 keer gehad hahaha en afgelopen weekeind heeft de kleine ook bijna de hele tijd als kleine nudist in de tuin gewandelt hahaha

before you judge me, try hard to love me

ow dus het is weer een fase, ik werd al bang 'als ze da maar niet doet als ze 16 is’hahahhaa…nou mama loopt er ook graag met zo min mogelijk bij met dit weer,maar ja nie compleet in me naakkie hahahaha (slapen trouwens ook nie ) maar goed dat word dus mega beddengoed verschonen vrees ik ! hahahahaha

Hahahahah hier nog zo’n nudist! hihihih Dat is d’r Nederlandse kant zegt haar vader

Ik ben wel een naaktloper, alleen kan het hier helaas niet. Ik slaap ook in mijn blootje etc, daar moest mijn man heel erg aan wennen. Hij sliep namelijk met shorts en T-shirt aan, nu blijft het gelukkig bij een boxer!

J wil het liefste ook geen pyama aan, nou is het nu het weer er niet voor, het word hier langzaam kouder.

Lekker laten doen joh, heerlijk toch, je moet maar zo denken, nu kan het nog!

Hahahah moet zeggen dat we het hier nog niet zo gehad hebben ook bij de oudste niet.
Wel blote billen… das makkelijker met op het potje gaan hahaha. Onderbroekje doet ze dan ook wel zelf uit. (en KWAAD als ie toch aanmoet van mama omdat ik niet wil dat ze buiten in dr blote billen loopt)
Laat staan als ik met een luier aankom Das een heel gevecht… met zn 2en gaat t makkelijker! Maar ook dat MOET van mama als we weggaan hahaha
Maar hemdjes en jurkjes laat ze wel prima aan

Hier hebben we die fase ook gehad. Echt op het moment dat de sleutel in de voordeur ging had ze haar kleren al uit. Dat ze dat nooit op het kdv gedaan heeft verbaasde me altijd. Maar de fase is weer voorbij, ze wil weer kleren aan al moet op het moment wel alles roze en met prinsessen…

Groetjes,

Michèle

nou fijn hoor om te weten dat het overgaat, bedoel thuis mag ze van mij gerust in dr blote kont lopen geen probleem, in de winkel vind ik het wat minder… hihihi!
heb alleen nu ff een ander rompertje aangetrokken, met spagetti bandjes… is natuurlijk ook te gemakkelijk om uit te friemelen…hahaha

Oh ja dat hebben ze zo door

Groetjes,

Michèle