Wij een muis in huis hebben

Ja getsie, jullie lezen het goed. En nee, niet een gekochte muis uit de dierenwinkel. We kregen hem zonder aankondiging en hebben er niets voor hoeven betalen. Ineens was hij er. Hij zit overal aan die rotmuis. Aan de chocola en aan de koeken. En als ik soms om vijf uur naar beneden moet voor een nachtvoeding ben ik bang die muis te zien.

We hebben nu korrels neegelegt.
Muizengif. Koop je trouwens in de dierenwinkel, zou je toch ook niet verwachten he ? Maar goed, nu maar wachten tot het zijn werk doet en wij eindelijk van die griezelige muis afzijn.

Ah jakkes, die is mooi in een onbewaakt moment naar binnen geglipt brbrbrbr, sterkte ermee!

Groetjes Nathalie & Co

e bah bah.
Maar jullie hebben vanaf nu een huisdier hahahah(grapje)

die korrels werken wel snel dus hopelijk zijn jullie er gauw vanaf!!

succes

groetjes gytha

bbbrrr gril der al van .succes met vangen

groetjes marielle mama van tanja

als je de muis een tijdje niet hebt gezien, dan zal ik wel even alle hoeken en gaten langs gaan. Misschien is hij ergens achter gekropen en daar doodgegaan. Gaat zo stinken he! Werkt het niet, dan mag je mijn kat wel even lenen hahahaa. Die brengt nog wel eens heel trots een dood muisje mee… bleeeeeh

Lilypie 1st Birthday Ticker

Lilypie 3rd Birthday Ticker

Moet je 1 van onze katten lenen?

LouLou (onze poes) heeft een aantal maanden een muis gevangen bij ons thuis, deze muis had zich denk ik in het huis vergist en moest dat bekopen met de dood.

Suc6 met de muis!

Liefs van Jolanda, mamma van Lisa (25-08-'02) & Cas (02-12-'04).

Ik vind muisjes wel tof, behalve dan dat ze alles kapot knagen. Maar met katten in huis heb ik er geen last van. Muizen zijn verzot op chocolade, misschien kun je dat bij je korrels leggen om het zo nog aantrekkelijker voor ze te maken.

Elke minuut die je je druk maakt om je verleden gaat af van je toekomst!

Vervelend die muis. Op zich niks mis met die beestjes, ik ben er niet eens bang van, maar het nadeel is dat ze binnen een maand met z’n tiggen zijn! En daar word je niet blij van.

Ze zijn ook dol op pindakaas (dat wordt nogal eens geadviseerd aan mensen die valletjes gebruiken. Kaas plukken ze er zo af, met pindakaas lukt dat niet).

Waarom ga je trouwens naar beneden voor een nachtvoeding lieve schat? Of ben je inmiddels overgegaan op flesvoeding?

Groetekes, Sje

Ja sje allang, O jee, ben je dat nou al vergeten ? Volgens mij was jij degene die mij zo opbeurde toen ik in een dip zat omdat borstvoeding niet lukte…

Ik gaf al flesvoeding toen de kraamverzorgester er nog was. Helaas…

maak toch niet uit lievert .fles voeding worden kinderen ook groot van .
zie resutaat tanja hihihihihihi maare heb je die rare muis al

groetjes marielle mama van tanja

Och meissie, dat was ik inderdaad helemaal kwijt, maar je hebt gelijk.

Tja, dan snap ik dat je naar beneden moet voor een nachtvoeding.

Hoe is het nu met de muis? Is hij er nog of inmiddels verdwenen?

Groetekes, Sje