Wij een logee hebben?

Ja Logeer-beer van school. Rico kreeg hem mee in een trolley. (die hij trouwens wel iets leuker vind dan beer zelf)
maar beer slaapt bij hem en hij moet ook eten en drinken. heel wijs zei hij toen: beer kan nie eten heeft geen grote mond
Nu is beer mee naar oma gegaan. en straks moet hij ook mee met ons als we bij de buren op de koffie gaan.
Ineens vond rico het avond-eten geen probleem meer toen hij zag dat ik een bordje voor beer neer had gezet, toen moest meneer ineens bewijzen dat hij WEL goed kon eten

Haha, die Rico! Leuk is dat hè, dat ze zich dan toch “verantwoordelijk” voelen. Bij het kdv van mn dochter hebben ze een pop die eens in de zoveel tijd komt “logeren”. Erg leuk!

Ik las het net op FB. Leuk!

Groetjes,
M

“Ik zou graag de ideale moeder zijn, maar ik heb het te druk met het opvoeden van m’n kind”

Wat gezellig zo’n logee!

Groetjes,
Sandra

ja het gaat nog steeds goed met logeerbeer, af en toe dan vind hij m even niet meer zo lief maar meestal gaat het daarna wel weer beter, ik moet hem er wel soms op wijzen dat hij een logeerbeer heeft, en dan zegt hij; ohja rico moet voor beer zorren (zorgen) enne het avond eten gaat ook nog steeds goed met beer erbij

Mag Beer niet blijven?

Groetjes,
M

“Ik zou graag de ideale moeder zijn, maar ik heb het te druk met het opvoeden van m’n kind”

Rico zegt van wel hahahhaha maar ondertussen zit beer nu nog steeds in zijn pyjama en zit rico op de bank te snoepen pff!

Groetjes,
M