Wij een lang weekend

zijn weggeweest en hieronder het verslag staat hahaha.

zoooooooo ben weer teug van weggeweest

het was een heerlijke vakantie met heel veel mooi weer.

helaas hebben we op de heen weg er ruim 3 uur over gedaan stonden vast bij bergen op zoom/zirekzee we dachten gaan eens zo dan komen we langs bruinisse om te eten bij restaurant grevelingen,maar we hebben pech dat dachten er meer hahaha,maar goed we kwamen net aan op de camping toen de beheerder wilde eten,ik lief gevraagd of het ff nog kom wegens de file en 2 kinderen die een beetje loom waren.gelukkig kon dat en toen zijn we naar het huisje gegaan alles uit gepakt de fietsen gepakt en ff een stukje wezen fietsen en boodschapjes gedaan.

savonds heeft kaitlyn voor het eerst in een groot bed geslapen ze vond het eerst raar en vreemd want het was een stapel bed en dylan ging boven haar,nou eerst toch maar bij dylan kijken dat vond ze eng dus op haar eigen plekkie gedaan en zowaar binnen 5 minuten sliep ze,we hebben er niet meer gehoord tot de volgende morgen half 9 hm dat was wel ff lekker.

vrijdag hebben we heerlijk de hele middag op het strand gelegen en dat heb ik gemerkt ook ben een beetje verbrand auwwwwwwwww zelfs dylan nou en die verbrand nooit kaitlyn is ook verkleurd maar die had op tijd een shirt aan en ja hans ook voor het eerst verbrand het ging te hard stond een heerlijk windje en ja de zon erbij dat is uitkijken he.

savonds hebben we heerlijk bbq en zelf kaitlyn zat te smullen van de duitse fricandel(braadworst)

zaterdag zijn we naar het strand gegaan maar er stond een stevige wind uit zee dus was wel fris en hebben we maar een uurtje geztten want kaitlyn kreeg het koud stond te klapperen met der tandjes

dan maar heerlijk spelen op de camping,wat een beetje fout afliep met kaitlyn die viel plat op der gezicht stukje tand eraf tussen mond en neus ligt het open dikken lip echt zielig,maar na een ijsje was ze het wel weer vergeten en heb ze nog heerlijk buiten gespeeld.

zondag inpak dag wheeeee jammer hoor was zo gezellie en heerlijk met dit weer,maarja aan alle leuke dingen die je doet komt een einde he,dus kon ik alles inpakken en ff huisje schoonmaken,toen hebben we nog tot 4 uur bij het huisje gezeten,alleen hans is nog ff met dylan naar het strand geweest en kaitlyn heeft ff een uurtje geslapen.

en toen moesten we echt naar huisen ja weer file maar we hebben een sluiproute genomen dus hebben aardig de file ontwijkt.

toen zijn we nog ff bij hoogvliet naar de mac geweest en lekker naar huiis gereden 7 uur waren we thuis kinderen gebadderd en naar bed gedaan,alles uit gepakt,en nu ben ik volop bezig met de was.
en opruimen maar kon het ff niet laten om me verslag al neer te zetten

ik ga nu verder met ruimen voor dat het te warm word binnen.

ene foto’s volgen nog moet ze nog ff op de pc zetten en verkleinen,maar ze komen.

groetjes bianca

Gewijzigd door - bianca4 op 02 Jun 2003 09:54:38

nee moet alles nog een beetje nalopen van de berichten
schaammmmm

nee ben heel de dag bezig geweest hier met de was en opruimen van de rotzooi die je meeneemt

en de foto;s doe ik morgen ff

groetjes bianca