Wij een kalender willen maken

Met alle feestdagen (van Malawi en NL) er op en ook alle familieleden van beide kanten, met foto, maar weet echt niet hoe ik het moet aanpakken! Iemand een idee? Tips? Etc. Ik wil graag helemaal vanaf het begin beginnen, dus niet gewoon een kalender (wit) kopen en dan plakken maar, zeg maar! Zou ook graag gewoon 1 groot blad hebben, zodat J ook overzicht heeft, zo van, tante zusenzo is dan jarig! etc!

Op verschillende sites kun je dat online maken en dan op laten sturen… Nou weet ik niet of het ook naar het buitenland verstuurd kan worden??? Zou je eens moeten kijken op bijv. mediamarkt, hema, kruidvat, schlecker…

Groetjes Anouk

Lilypie First Birthday tickers

Lilypie Third Birthday tickers

Dan kun je denk ik ook er een soort bord van maken. Misschien op A2 formaat. Karton erachter plakken. Er vakken in maken waar je de maanden in verwerkt. Een beetje leuk laten verspringen maakt het wat speelser. Er foto’s naast plakken en vrolijk in kleuren door Jada.

Zo heb je in een overzicht de dagen en als er bijvoorbeeld een tante of een oom in Nederland jarig is die datum een rode kleur geven en als er iemand in Malawi jarig is geel.

Wel een leuk idee!

Mamma van:
Anna geboren op 2 juli 2007
Nora geboren op 4 juni 2009