Wij een heerlijke vakantie hebben gehad

het vliegen ging onwijs goed met sam, hij heeft geen last van zijn oren gehad en heeft de grootste lol gehad.hij heeft de hele vakantie gelachen en vooral veel gezwommen, hij is gek van water en ook hierbij heeft hij geen last van zijn oren gehad.Al met al dus een geweldige eerste vakantie met zn drieen.Wij hebben het ook heerlijk gehad en we hadden prima weer, op naar de volgende vakantie hahaha!!!

groetjes karin, mama van sam 11-11-2003

Hoi Karin,

Welkom terug!
Fijn dat jullie zo’n heerlijke vakantie hebben gehad en dat alles goed is gegaan met vliegen enzo!

Groetjes, mamma van Stephan

P.S. Leuke vakantie foto’s gemaakt van kleine Sam? (ben helemaaaaaaaaaal niet nieuwsgierig hoor )

Gewijzigd door - Bieb op 19 Sep 2004 15:48:16

Hoi leuk dat je er weer bent joh, fijn dat het met vliegen goed ging en dat jullie zon heerlijke vakantie hebben gehad. Das nou precies waar ze voor bedoeld zijn. Ook ikke hoop natuurlijk op gezellige foto`s.

Groetjesmama van Evianne 03-04-2003

Welkom terug!!!
Fijn dat het zo goed is gegaan met vliegen. Jij was het toch die tips daarvoor vroeg en er een beetje tegenop zag?

Groetjes Carola 04.09.1972, moeder van Jens 20.03.2001 en Mats 08.02.2003

ja dat klopt dat was ik en ik heb me voor niets druk gemaakt gelukkig.Die foto’s komen nog mijn camera is nog ergens anders komt van de week weer en dan zullen jullie hele leuke foto’s zien

groetjes karin, mama van sam 11-11-2003