Wij een brief hebben gekregen

van het kdv aangaande de gruwelijkheden in Amsterdam. Hierin geven zij nogmaals aan wat zij doen om dit soort dingen te voorkomen en wat hun beleid is bij het vermoeden van misbruik. Ik weet dat zij er veel aan doen om het te voorkomen, en dat het daar niet snel zal gebeuren. Maar het gaf mij wel een goed gevoel dat ze proberen op deze manier je als ouder goed gerust te stellen en dat je weet waar je met vragen naar toe moet.

Groetjes,

Michèle

Gewijzigd door - Michèle op 23 Dec 2010 19:13:13

Fijn! Dan weet je toch dat ze ermee bezig zijn en er aandacht voor hebben. Zoiets hebben wij van ons kdv nog niet gehad, weet niet of het nog komt, maar zou het wel kunnen waarderen.

Groetjes,
M

Lilypie Third Birthday tickers

Hartstikke goed van jullie KDV! Geeft je gelijk meer een veilig gevoel en wat zekerheid! Superfijn!

Ja ik wist wel dat er kdv’s waren die dit deden maar het gaf mij wel een goed gevoel dat de onze het ook deed, Dat betekend dat er ook een strak zicht op is en dat de kans kleiner is.

Groetjes,

Michèle

Hier ook vorige week een brief ontvangen met daarin uitgelegd hoe zij dit soort praktijken proberen te voorkomen. iedere nieuwe medewerker krijgt ook blijkbaar een cursus om misbruik vroeg te signaleren. Vond het ook een fijn idee.

Ik heb het volgens mij al eens gevraagd, maar zit jij nou ook bij 2samen, of een andere organisatie? Bij een grote organisatie zullen ze sneller brieven sturen denk ik…

Liefs!

Lilypie Pregnancy tickers

Lilypie Third Birthday tickers

Wij hebben ook een brief gehad en ik kon dit zeker ook erg waarderen.
In de tijd van het gruwelijke gebeuren op een KDV in België kregen we ook een brief.

@ Liske wij zitten bij DAK. 2 samen zit niet bij mij in de buurt. Enne daar ben ik ook geen fan van.

Groetjes,

Michèle

wij hebben idd ook bericht gekregen over het beleid van het kdv en dat zij ook alles doen om zulke situaties te voorkomen. toch fijn om te weten.

liefs,
Rinske