quote:nog maar effe niet aan denken hoor Samya !!!
o auww nog maar 10 maanden en dan moet ik alyssa wegdoen...alle ja naar een kinderdag verblijf he!
groetjes van Miranda ( mama van Joyce)
quote:nog maar effe niet aan denken hoor Samya !!!
o auww nog maar 10 maanden en dan moet ik alyssa wegdoen...alle ja naar een kinderdag verblijf he!
groetjes van Miranda ( mama van Joyce)
quote:
tja...mannen he! hihi
ik ben alweer blij dat ik geen man heb!!!
Groetjes Christa, mama van
Daan en ik hebben altijd samen gewerkt en thuis alles samen gedaan. Nu doet ie zelfs iets meer aangezien ik nu de enige ben die werkt ( weliswaar 15 uur ). Toen Daan nog volledig werkte en ik thuis was deed ie ook nog vanalles, maar toen deed ik thuis het meeste, ook logisch vind ik. Whahahaha alleen wc en badkamer schoonmaken doet ie niet en koken soms wel, maar liever niet. Ach zo heb ik ook me dingen. Daan is hier altijd de gene zowat die de wasjes draait hihihihi. Zijn vader is ook erg huiselijk.
assie, amai 15uren …dan berijp ik ook wel dat je niet veel kan doen he thuis…
ja dat is idd wel normaal , nu ik ook thuis ben doe ik ook het meeste . zou nogal erg zijn dat hij gaat werken en dan nog eens thuiskomt en eten maakt enz…(zou wel leuk zijn!)
hihi
toen wij allebei uit gingen werken deden we zeker alles samen ik moet dat niet weten dat we thuis komen, hij in de zetel zou gaan zitten tv genieten terwijl ik vanalles te doen zu hebben!tha!
in het weekend helpt hij wel met het dagelijkse en is meer bezig met alyssa.
Maar afval blijft zijn taak hoor.hehe
quote:hihi kurt heeft dat ook nooit willen doen, maar ik doe dat ook liever zelf dan weet ik dat alles gedaan is wat moet!hehe
wc en badkamer schoonmaken doet ie niet
wel leuk he assie dat hij wasjes draait!
groetjes van Samya ,mama van Alyssa
Hey,
Hoe doen de andere moeders dat???
Haha!
Wij doen het op de ouderwetse manier…
Martin werkt 40-50 uur in de week en ik ben thuis. Ik poets me een ongeluk, breng Thomas naar school, drink koffie bij mijn moeder/zus, ga naar de kinderboerderij, doe de boodschappen, kook etc.etc.
Als Martin thuis komt, eten we samen, dan wassen we samen af, en doen de kids in bad. We brengen allebei 1 van de kids naar bed. Dan gaan we lekker om 19.00 op de bank (of in de kast…haha)
In het weekend trekt Martin soms ook wel een stofzuiger door de kamer, maar dan natuurlijk niet zoals ik het zou doen. Inmiddels heb ik geleerd dat het al heeeel lief is dat hij het doet
Verder kookt Martin dus nooit, en in het huishouden doet hij ook niets. Hoeft van mij ook niet hoor. Hij heeft het druk zat op zijn werk. Ik vind dat het een beetje bij huisvrouw zijn hoort.
dus…zo doen wij het!!
quote:
Hoe doen de andere moeders dat???Haha!
Wij doen het op de ouderwetse manier…
wat zijn dat voor vragen neusje? hihihihi
maarre…gelukkig kennen wij al die taakverdelingen niet.
wij doen alles samen.
de ene keer doe ik het een en melinda het andere.
we hoeven elkaar maar weinig te vragen, we zien zelf wel wat er gebeuren moet.
het voordeel van vrouwen he?
alleen had mel het vandaag wel weer op haar heupen.
de hele woonkamer moest weer veranderd worden.
dan gooit ze echt alles om!!!
pppfffff maar het staat ook wel weer gezellig zo, alleen weet ik niet voor hoelang!
tot de volgende veranderbui. hihihi
enne…een voordeel. alles is weer van zijn plek geweest en weer lekker schoon!!!
Groetjes Christa, mama van
quote:haha die Christa,nou mij breng je niet van mijn stuk af, geef mij me ventje maar
ik ben alweer blij dat ik geen man heb!!!
quote:Enneh dames, niet zo doordenken he
Hoe doen de andere moeders dat???Haha! Wij doen het op de ouderwetse manier....