Wij dit weekend helemaal

doorregent zijn. Bah wat was het slecht weer dit weekend. In Belgie sinds 50 jaar de ergste overstromingen…en waar zaten wij…juist in Belgie!!

Tijdens onze zomervakantie in augustus/september 3 weken lang alleen maar regen gehad. Nu een weekendje Belgie en weer alleen maar regen. Hadden ons erg verheugd op ons weekendje Brugge. En op zich was het ook wel erg leuk, maar ja we hebben de hele dag onder de paraplu gelopen. Het kwam met bakken uit de hemel en het was gewoon koud. Niet echt zoals we het ons voorgesteld hadden dus. We hebben echt bijna geen droge momenten gehad.

Niet ons jaar dus qua weer met weekendjes weg/vakanties. In december gaan we nog met mijn schoonouders een weekendje weg. Ik zei al tegen mijn schoonmoeder ik denk dat het beter is als je ons niet meeneemt. Dan hebben jullie misschien wat meer kans op mooi weer.

De terugweg gisteren was ook een ramp. Overal verzakkingen in de weg, filles en wegen die waren afgesloten vanwege overstromingen

Ok, ik heb weer genoeg geklaagd. Ik ga maar weer eens aan het werk

Groetjes,
Sandra

Wat balen zeg, dat jullie alwéér zulk slecht weer hadden tijdens een uitje. Waren jullie met z’n tweeën of was Tim er ook bij? Haha, nemen je schoonouders jullie advies ter harte om jullie thuis te laten? Werkse!

Groetjes,
M

Lilypie Third Birthday tickers

ah jak! vorige keer was het ook al niet zo geweldig qua weer he
Ik hoop toch dat jullie stiekem toch een beetje genoten hebben al is het alleen maar dat jullie weg van huis waren!

Same here! Wij zijn gisteren teruggekomen van een weekendje Antwerpen. Het eerste wat we daar hebben gekocht was een tweede paraplu. Wat een petweer! Af een toe een buitje is niet erg, maar volgens mij is het bij ons maar een half uur droog geweest. Bah! Verder was het wel erg gezellig, maar als de zon schijnt ziet de wereld er toch een stuk leuker uit.

Groetjes Natasja

Jee echt balen Sandra
Was het verder wel gezellig?

Liefs Michelle

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

hey sandra, zelfde bootje hebben wij, wij in landal van de zomer uit ons hempt geblazen en natgeplenst…en nu ons weekendje antwerpen… weer regen en nie zo’n beetje ook nie nee ! bleuuuhhh pleurisweer !

@Mriek, Tim was bij mijn schoonouders. Was voor het eerst dat we samen een weekendje weg waren zonder hem. Gelukkig mogen we tijdens het weekendje weg in december nog steeds mee van mijn schoonouders. Haha vast omdat Tim anders ook niet meegaat

@Kringeldingetje, idd een beetje regen is niet erg. Maar dit was echt wel heel extreem. Vervelend dat jullie precies hetzelfde hadden. Op deze manier is het idd toch een stuk minder leuk. Haha wij hadden ook maar 1 paraplu. Maar we hebben gewoon romantisch onder 1 paraplu gelopen

@Miremady, ja het was wel leuk en we hebben ervan genoten. Maar met droog weer is het toch allemaal een stuk leuker.

Gisterenochtend gingen we nog even naar Oostende. Het was droog dus daar wilde we een strandwandeling maken. Na 5 minuten in de auto begon het alweer keihard te regenen. Toch maar doorgereden, maar daar aangekomen nog steeds zulk slecht weer. Toen waren we er klaar mee en zijn we naar huis gereden. Tenminste naar mijn schoonouders en dat was gezien het weer, de filles door wegverzakkingen en de wegafsluitingen ook nog een hele klus. Onderweg nog lekker geluncht, dus ja we hebben er wat leuks van gemaakt.

@Sugars, vervelend dat het bij jullie ook bij beide vakanties zo ontzettend regende. Echt balen is dat, want ondanks dat je er lekker uit bent is het toch een stuk leuker als het in ieder geval droog is. Hoop dat jullie er verder ook wel van genoten hebben.

Groetjes,
Sandra

Balen balen balen … en dan nu uit het raam kijkend hoe lekker het buiten is (sorry gemeen!)…

Hopelijk in december een wit weekend!?

Haha nee hoor mini-boy, ik weet gelukkig wie het zegt

Groetjes,
Sandra

Jakkes! Natuurlijk is een weekend weg leuk (ik zou ook graag weer een weekend weg willen alleen met man-lief!), maar als het droog is - en beter - met een zonnetje, is alles wel veel leuker! Balen! Ik ga alvast een worst naar Clara brengen (of is dat Brabants, dat je een worst brengt in de hoop op goed weer???), zodat jullie in december mooi weer hebben!

Groetjes Rainbow, trotse mama

Lilypie First Birthday tickers

Ik ken de hele uitdrukking niet Rainbow, maar ik vind het wel erg lief dat je ons mooi weer gunt in december.

Groetjes,
Sandra

@Sandra: ja jullie hebben toch je best gedaan om er het beste van te maken, het weer komt en gaat, daar hebben we helaas niks over in te brengen.

@Rainbow: ik ken de uitspraak ook niet. wel een andere uitspraak met worst, maar laat die maar achterwege

@Sandra

Groetjes,
M

Bah, wat vervelend dat jullie zulk slecht weer hebben gehad!!
Hopelijk hebben julli einderdaad in deember beter weer, het is jullie gegunt, meid!

Liefs, Anne

Lilypie Second Birthday tickers