Wij dit jaar schade hebben

in de gang…

(pippy mocht bij opa slapen) en wijhebben altijd het oud en nw feestje bij ons (nie zo verantwoordelijk ) maar stunten met vuurwerk, is hier gelieft…

ik stond flinke bommen af te steken maar ik hou nie zo van pijlen, dus dan maak ik me uit de voeten, maar nu staken ze zo’n pot aan ,nou niks aan de hand, ook goedgekeurd potje ! … valt dat ding om! eerst naar de kant van de shoarmatent maar daarna naar de deur… en ik stond in de gang, ik zag hem vallen en sprong om het hoekkie… naar de wc zeg maar … dat ding vliegt de gang in , ketst tegen de voet van de trap, zo mijn kant op … nou 2 cm van me voet…

in die seconden denk ik … wat nu ? … ja erop staan heb geen zin want dan gaat hij niet uit … dus ik doe maar me ogen dicht (net of dat helpt…) ik zag niks meer door de rook, een maat van mij trok me de woonkamer in,die had ook iets tegen zijn been gekregen,een hoop commotie… iedereen naar binnen, staat een andere vriend tegen pippy’s jassie aan te meppe, want dat stond in de fik !

nou niemand gewond gelukkig, maar het tappijt van de trap en voor de wc deur is echt helemaal ingefikt …pfhhh (nou had ik toch al genoeg van die kleur, dus mooi smoessie voor een nwe,) en daarna ben ik weer vrolijk bommen af gaan stoken, maar het was wel ff schrikken …

en pip heb nu wel een nwe jas nodig !

Dat wordt een verzekeringskwestie, inderdaad gelukkig niemand gewond maar dit is nou precies de reden dat ik die ongein niet koop. Denk altijd laat een ander zijn geld maar de lucht in knallen. Moet je eerlijk bekennen dat ik me dit jaar niet eens buiten begeven heb. Heb met morgan op de bank zitten kijken naar het geloei buiten. Pappa is nog even met haar de tuin ingelopen maar dat vond ze niks, binnen was leuker zei ze

Groetjes,

Michèle

Oeh, dat is schrikken! Gelukkig hebben zich geen ongelukken voorgedaan en is het alleen materiële schade. Manlief hier houdt van vuurwerk, maar is er gelukkig wel heeeeel erg voorzichtig mee. Ik heb het er niet zo op, maar ja…ga het hem ook niet verbieden. Nou scheelt het natuurlijk dat hij er heel verantwoordelijk mee omgaat, maar dat soort dingen als bij jullie…dat is toch wel een angst. Ik sta dan ook altijd op grote afstand en wil er niets mee te maken hebben

Groetjes,
M

Lilypie Third Birthday tickers

oef schrik. gelukkig liep het goed af.

Liefs Michelle

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Wat beschrijf je het toch weer prachtig, daar hou ik zo van!!! Schrikken dat het zo gelopen is, maar idd wel je verzekering bellen… Want een nieuw tapijtje is leuk, maar nog leuker als ie voor je betaald wordt … Ik blijf altijd lekker binnen met oud en nieuw, ik ben als de dood voor vuurwerk!!!

Oeh das inderdaad even schrikken!
Gelukkig is het allemaal goed afgelopen… En idd, nieuw tapijt uitzoeken is ook best leuk En pippy heeft zo nog s wat afwisseling qua jasjes haha.

Ik hou ook helemaal niet van vuurwerk. Heb met de kinderen wat sterrenregen afgestoken, en daar blijft het bij!
Mijn man en broer hadden nog wat van vorig jaar (of 2 jaar geleden?) Hahah maar goed dat lag er dus al zo lang, dus we vonden dat dat maar eens op moest.
Mijn broertje had nog wat siervuurwerk, dus dat heeft ie afgestoken, en alle knallers zijn tegelijk in de vuurkorf gegooid. Zijn we daar ook weer vanaf!

Dit was eigenlijk het eerste jaar dat we het bij ons thuis vierden.
Hier was het heeeel rustig… buren schuin tegenover hadden 2 potten afgestoken en gingen snel weer naar binnen, en buurvrouw van 80 kwam even nieuwjaar wensen en ook weer naar binnen voor de rest was er niemand thuis!

Beetje saai wel dus. Hahahh volgend jaar maar weer ergens anders.

hahhaah ja hier in de buurt is het nooit rustig met oud en nw het is echt klein bagdad op oud en nw lijkt wel oorlog nie te geloven, 3 deuren verderop hadden ze echt mooi vuurwerk,siervuurwerk echt prachtig maar ja die dozen waren 200euro per stuk daar doe ik niet aan …

maar de verzekering had ik nog niet aan gedacht joh…dn inboedel dan ofzo ?
ik kijk wel ff hoeveel het kost,want als ik voor een paar tientjes een nw tappijtje heb, ga ik die rompslomp met de verzekering nie aan…
maar het is wel weer een idee waarik nog niet opgekomen was

hahhaah ja hier in de buurt is het nooit rustig met oud en nw het is echt klein bagdad op oud en nw lijkt wel oorlog nie te geloven, 3 deuren verderop hadden ze echt mooi vuurwerk,siervuurwerk echt prachtig maar ja die dozen waren 200euro per stuk daar doe ik niet aan …

maar de verzekering had ik nog niet aan gedacht joh…dn inboedel dan ofzo ?
ik kijk wel ff hoeveel het kost,want als ik voor een paar tientjes een nw tappijtje heb, ga ik die rompslomp met de verzekering nie aan…
maar het is wel weer een idee waarik nog niet opgekomen was