in de gang…
(pippy mocht bij opa slapen) en wijhebben altijd het oud en nw feestje bij ons (nie zo verantwoordelijk ) maar stunten met vuurwerk, is hier gelieft…
ik stond flinke bommen af te steken maar ik hou nie zo van pijlen, dus dan maak ik me uit de voeten, maar nu staken ze zo’n pot aan ,nou niks aan de hand, ook goedgekeurd potje ! … valt dat ding om! eerst naar de kant van de shoarmatent maar daarna naar de deur… en ik stond in de gang, ik zag hem vallen en sprong om het hoekkie… naar de wc zeg maar … dat ding vliegt de gang in , ketst tegen de voet van de trap, zo mijn kant op … nou 2 cm van me voet…
in die seconden denk ik … wat nu ? … ja erop staan heb geen zin want dan gaat hij niet uit … dus ik doe maar me ogen dicht (net of dat helpt…) ik zag niks meer door de rook, een maat van mij trok me de woonkamer in,die had ook iets tegen zijn been gekregen,een hoop commotie… iedereen naar binnen, staat een andere vriend tegen pippy’s jassie aan te meppe, want dat stond in de fik !
nou niemand gewond gelukkig, maar het tappijt van de trap en voor de wc deur is echt helemaal ingefikt …pfhhh (nou had ik toch al genoeg van die kleur, dus mooi smoessie voor een nwe,) en daarna ben ik weer vrolijk bommen af gaan stoken, maar het was wel ff schrikken …
en pip heb nu wel een nwe jas nodig !