Wij deze week

een stralende midweek center parcs hebben gehad
Heerlijk weer, ons menneke heeft er flink van genoten! Zoveel mogelijk buiten geweest (voor zover het met mijn buikpijn dan ook ging,maar zoveel mogelijk geprobeerd, alleen jammer dat ik niet lekker mee kon eten )
Verder hebben we het wel echt ontzettend leuk gehad, maw: batterijen zijn weer helemaal opgeladen

groetjes
Ineke

Lilypie Second Birthday tickers

Klinkt goed! Jullie hadden dan inderdaad superweer, wat fijn zeg. Balen dat je buikpijn toch een domper was, maar desondanks toch opgeladen batterijen Kunnen jullie er weer even tegen!

Groetjes,
M

Lilypie Third Birthday tickers

Heerlijk is dat he!
Lekker dat jullie het zo leuk hebben gehad!
Jammer idd van de buikpijn, gaat het wel wat beter?

Lilypie Pregnancy tickers

@MarMama: ja echt heerlijk, puur genieten is dat! En voor onze zoon natuurlijk de aandacht van mama en papa een hele midweek voor zich alleen, die heeft echt genoten, is ook een echt buitenkind, dus dubbel geluk Het gaat met mijn buikpijn gelukkig wel wat beter, anders hadden we gewoon niet kunnen gaan, en dat had ik echt heel erg gevonden. Maar nu met wat aanpassingen toch kunnen gaan en ook dat helpt he, bij de genezing. Weet je trouwens wat dubbel zo lekker was? De midweek was gratis Gespaard bij AH vorig jaar. Ideaal, ik hoop dat ze dit jaar weer zo’n actie doen

groetjes
Ineke

Kijk! Als het gratis is, is het nog leuker idd! Zo’n Hollander ben ik dan ook wel weer…
En rust en ontspanning helpen zeker bij de genezing, maar ik hoop voor je dat je er snel vanaf bent.

Lilypie Pregnancy tickers

Wat heerlijk dat jullie zo’n leuke week gehad hebben.

En idd hebben jullie erg veel geluk gehad met het weer.

Naar welk park zijn jullie geweest?

Groetjes,
Sandra

we zijn naar de Limburgse Peel geweest. Was vroeger sunparks, nu center parcs. Erg leuk zwembad, en het was natuurlijk helemaal niet druk, dus dat was wel fijn. Ik zal foto’s op mijn hyves zetten

groetjes
Ineke