Wij de naam van ons gastkind weten!

We kregen net een mailtje binnen met wat gegevens over ons gastkind!
Niet zoveel, maar toch!!

Ze heet VIVIEN en ze is geboren op 29 sept. 1995.
Ze is dus ruim 8 jaar.
Ze scheelt twee maandjes in leeftijd met de tweeling van mijn vriend (die zijn nét ietsje ouder).
Dus dat is wel leuk!
Ze komt uit Bicske (regio Fejer) en het ligt ongeveer 40 km van Budapest.

Het tehuis waar ze woont is goed en modern en de kinderen die naar Nederland komen zijn verzorgd en hebben vaak voldoende kleding bij zich.

Verder krijgen we het adres nog en als het goed is nog wat meer achtergrond informatie (hoop ik wel!). Maar dat hangt van het tehuis af, wat ze vertellen over het meisje.

We vinden het wel SUPER hoor, nu we de naam weten enzo!

We zijn ook al veel spullen aan het inzamelen om mee te geven naar Hongarije. Er gaat vanuit de stichting een speciaal transport 2x per jaar. Die mensen brengen dat zelf op de plaats van bestemming.

Groetjes, mamma van Stephan

Gewijzigd door - Bieb op 07 May 2004 17:38:17

he wat leuk bieb !en wanneer kom ze eigenlijk weet je dat al .ik hoop dat jullie wat meer info krijgen over het meisje .wel spannend hoor .het lijkt me wel in drukwekkend .als je weer info heb over vivien horen we het wel van je .spannendhet zal voor het meisje ook moeilijk zijn .

groetjes marielle trotse mama van tanja

Ja, we willen ook een paar foto’s sturen zodra we haar adres hebben.
Dan weet ze een beetje van tevoren hoe wij eruit zien en hoe ons huis er een beetje uitziet enzo.
Ze komt tenslotte toch in een ver land in een gezin dat ze helemaal niet kent en dan spreken we ook nog eens een andere taal!
Niet niks voor zo’n meisje hoor!

Ze komt trouwens volgende maand.
Op 26 Juni.
Ze blijft tot en met 16 juli.
Drie weken dus.

Ja, daar zijn we ook heel benieuwd naar.
Het is en blijft gewoon super spannend.
Maar onwijs leuk !

Ik zie trouwens net dat deze topic al 28 x bekeken is, en er is nog maar door 2 mensen gereageerd.

Daardoor bedenk ik mij dat het waarschijnlijk voor een ander lang niet zo interessant is als voor ons.
Als ik mensen er mee verveel hoor ik het graag hoor!!

Maar wij willen dit al heeeeel lang (en zeker ik).
En nu gaat het eindelijk gebeuren, na best wel getwijfel, dingen tegen elkaar afwegen etc. etc.
We zijn gewoon super enthousiast en het is heel spannend natuurlijk.
En nu weten we eindelijk een naam en dat maakt het nog “echter” (en ook persoonlijker, wat gewoon heel leuk is).

ach joh nooit iets aflezen aan de hand van gelezen momenten, niet van toepassing. ik bedoelde dus je moet je niets van aantrekken dat iets 28 keer of 100 keer gelezen is maar het staat er inderdaad erg krom

ik vind het leuk dat ze komt en ik wens je succes, ik moet er niet aan denken zo’n anders sprekend kind in huis dus , ik heb bewondering voor je

groetjes,
Kim,mama van Sofie en Victor!

Jemig Kim, wat bedoel je nou met die eerste zin?!
Ik geloof dat ik er écht niet helemaal bij ben vandaag, want ik kan hem gewoon niet “ontcijferen” (schaam, schaam).
Ik ga hem nog ff tien keer lezen, wie weet valt het kwartje nog.

hahahaha Bianca,
Het is natuurlijk niet niks zo’n kind
in huis. Ik hoop dat alles naar wens
verloopt.
Enne… misschien komt dat niet kunnen
ontcijferen wel omdat je ziek bent.
Maar bij mij valt het kwartje ook niet,
misschien is het daarvoor een beetje laat.

Liefs Kristel

Pfff…haha, dat scheelt weer, dat ik niet de enige ben die die zin niet snapt
Voelde me al zo blond (of ben jij dat toevallig ook? ).

Oké, ik hou effe op mijn mijn maffe melige gedoe (kom net mijn bed uit, pffff).

Het si inderdaad spannend, zo’n meisje dat je niet kent en niet eens verstaat.
Maar ja, wel weer een uitdaging toch?
En ik hoop dat ze het die 3 weken lekker naar haar zin heeft hier, lekker geniet.

Het lijkt me wel dankbaar.
Misschien heb je er naderhand meer
lol van dan het kind zelf.
Dat is overigens niet egocentrisch bedoeld.

Liefs Kristel